anonym
Zeptal/a se – 8.listopad 19:30
Aktuality a zábava – Zábava a ostatní
Ahoj,
berem teď v 8.ročníku druhé odmocniny,chápu na nich to,že jsou to
vlastně opačné výsledky mocnin např.mocnina z 5 = 25 – a odmocnina
z 25 = 5 … No jo to je jěště jednoduche ale jak tomu je v připáde
čísla např.225 nebo 1086 například? – to už je těžší. Existuje
nějaká snadnější cesta k tomu,abych se dozvědel jinou cestou odmocninu
než zpaměti?Předem děkuji za odpovědi,kdyby někdo měl problém ze zadanou
otázkou,klidně připíšu podrobnější informace;)
anonym
Zeptal/a se – 8.listopad 20:27
Aktuality a zábava – Zábava a ostatní
Ahoj,
berem teď v 8.ročníku druhé odmocniny,chápu na nich to,že jsou to
vlastně opačné výsledky mocnin např.mocnina z 5 = 25 – a odmocnina
z 25 = 5 … No jo to je jěště jednoduche ale jak tomu je v připáde
čísla např.225 nebo 1086 například? – to už je těžší. Existuje
nějaká snadnější cesta k tomu,abych se dozvědel jinou cestou odmocninu
než zpaměti?Předem děkuji za odpovědi,kdyby někdo měl problém ze zadanou
otázkou,klidně připíšu podrobnější informace;)
Doplňuji:
huxa: Děkuji za odpověd.
Problém vpočívá v tom,že nám paní učiitelka třeba diktuje diktát na
tohle a já tam nemám čas si vypočítávat narychlo nějake vypočty