Zeptal/a se – 23.září 21:55
Vzdělání a práce – Základní školy
Zdravím,
mám takový problém… Jelikož se budu muset každou chvíli rozhodnout na
jakou střední školu jít (zřejmě to bude gymnázium,kam mě všichni radí
abych šla) tak už se učím v nudných chvílích na přijímačky… Nuž
dneska jsem úplně mimo,ale to je jiný příběh… Potřebuji poradit
s touto úlohou:
Dvě auta odvážejí z téhož pole řepu do cukrovaru.Obě jezdí stejnou
průměrnou rychlostí.Auto s mechanickým vyklápěním potřebuje na cestu do
cukrovaru a zpět 15minut,auto,které nemá mechanické vyklápění,potřebuje
na tutéž cestu o 6 minut déle. Obě auta vyjedou ráno současně.
Kolikrát se setkají na poli za směnu (8 hodin)?
Existuje nějaký rychlejší způsob než pořád sčítat 15 až do čísla 480 a sčítat 21 až do čísla 480 a potom najít společné násobky,zřejmě existuje,ale vůbec nevím jak na to..
Za jakoukoli odpověd' předem děkuji..
Zeptal/a se – 23.září 21:55
Vzdělání a práce – Základní školy
Zdravím,
mám takový problém… Jelikož se budu muset každou chvíli rozhodnout na
jakou střední školu jít (zřejmě to bude gymnázium,kam mě všichni radí
abych šla) tak už se učím v nudných chvílích na přijímačky… Nuž
dneska jsem úplně mimo,ale to je jiný příběh… Potřebuji poradit
s touto úlohou:
Dvě auta odvážejí z téhož pole řepu do cukrovaru.Obě jezdí stejnou
průměrnou rychlostí.Auto s mechanickým vyklápěním potřebuje na cestu do
cukrovaru a zpět 15minut,auto,které nemá mechanické vyklápění,potřebuje
na tutéž cestu o 6 minut déle. Obě auta vyjedou ráno současně.
Kolikrát se setkají na poli za směnu (8 hodin)?
Existuje nějaký rychlejší způsob než pořád sčítat 15 až do čísla 480 a sčítat 21 až do čísla 480 a potom najít společné násobky,zřejmě existuje,ale vůbec nevím jak na to..
Za jakoukoli odpověd' předem děkuji..
Doplňuji:
*kam mi všichni radí abych šla