Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 12.červen 11:17

Pokud je v reklamačním protokolu uvedeno pro vyzvednutí opraveného zboží nižší datum než na záručním listu,co rozhoduje?

Právo a zákony – Obchodní právo

Pokud zboží v servise neuzná v záruční lhůtě, požaduje zaplacení vyjádření, a bere v potaz pouze datum z předchozího reklamačního protokolu, jak se mohu bránit u prodejce? Jedná se o 3× stejnou závadu a odstoupení od smlouvy.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 12.červen 12:30

Pokud je v reklamačním protokolu uvedeno pro vyzvednutí opraveného zboží nižší datum než na záručním listu,co rozhoduje?

Právo a zákony – Obchodní právo

Pokud zboží v servise neuzná v záruční lhůtě, požaduje zaplacení vyjádření, a bere v potaz pouze datum z předchozího reklamačního protokolu, jak se mohu bránit u prodejce? Jedná se o 3× stejnou závadu a odstoupení od smlouvy.
Doplňuji:
Jedná se v podstatě o 3. stejnou závadu mobilního telefonu uplatňováno přímo u operátora. Při uplatňování reklamace (odstoupení od smlouvy) bylo doloženo reklamačními protokoly prodloužení záruční lhůty. Konflikt nastal v okamžiku, kdy na reklamačním protokolu bylo uvedeno nižší datum převzetí(např. 5.5.) než na záručním listu (např. 10.5.), přičemž datum odevzdání k posouzení byl stejný na obou dokumentech (např. 20.4.). Prodejce trval původně na svém, že reklamaci nepříjme kvůli „prošlé“ záruční lhůtě (a že jsem si datum vyplnil do ZL sám), ale nakonec chybu při výpočtu zbývajích dnů reklamace uznal. Nyní mi volal, zda-li požaduji opravu (výměnu celého dílu) nebo vrátit ze servisu včetně zpoplatněného vyjádření, s tím že nebylo uznána reklamace v záruční lhůtě. Mohu se nějak bránit?