Odpověděl/a – 9.leden 13:52
Nízký bod vzplanutí naznačuje , že nafta byla někde při skladování
či dopravě smíchána s benzínem. Což určitě záměrně nikdo nedělá.
Je to lajdáckost při střídání paliv v cisternách.
Nízký bod vzplanutí okamžitě dělá naftu z hořlaviny III. třídy
hořlavinu II. až I. třídy. Je nebezpečí že nafta začne hořet v motoru
tam kde nemá. Údájně nafta vracející se ze vstřikového čerpadla mívá
teplotu i 40oC ! Tam pak může zahořet a poničit motor.
Odpověděl/a – 9.leden 13:55
Nízký bod vzplanutí naznačuje , že nafta byla někde při skladování
či dopravě smíchána s benzínem. Což určitě záměrně nikdo nedělá.
Je to lajdáckost při střídání paliv v cisternách.
Nízký bod vzplanutí okamžitě dělá naftu z hořlaviny III. třídy
hořlavinu II. až I. třídy. Je nebezpečí že nafta začne hořet v motoru
tam kde nemá. Údájně nafta vracející se ze vstřikového čerpadla mívá
teplotu i 40oC ! Tam pak může zahořet a poničit motor.
Zahořením se míní zahoření par nad hladinou nafty. Samotná nafta je na
tom co týče zahoření lépe. V potrubí je nafta a ne páry nafty proto se
nějaké zahoření objevuje pouze sporadicky. Nebezpečné to může být
u nádrže v létě.
Udajně tuto nectnost odstraní přidávání aditiv do nafty.