Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.leden 13:52

Nízký bod vzplanutí naznačuje , že nafta byla někde při skladování či dopravě smíchána s benzínem. Což určitě záměrně nikdo nedělá. Je to lajdáckost při střídání paliv v cisternách.
Nízký bod vzplanutí okamžitě dělá naftu z hořlaviny III. třídy hořlavinu II. až I. třídy. Je nebezpečí že nafta začne hořet v motoru tam kde nemá. Údájně nafta vracející se ze vstřikového čerpadla mívá teplotu i 40oC ! Tam pak může zahořet a poničit motor.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.leden 13:55

Nízký bod vzplanutí naznačuje , že nafta byla někde při skladování či dopravě smíchána s benzínem. Což určitě záměrně nikdo nedělá. Je to lajdáckost při střídání paliv v cisternách.
Nízký bod vzplanutí okamžitě dělá naftu z hořlaviny III. třídy hořlavinu II. až I. třídy. Je nebezpečí že nafta začne hořet v motoru tam kde nemá. Údájně nafta vracející se ze vstřikového čerpadla mívá teplotu i 40oC ! Tam pak může zahořet a poničit motor.

Zahořením se míní zahoření par nad hladinou nafty. Samotná nafta je na tom co týče zahoření lépe. V potrubí je nafta a ne páry nafty proto se nějaké zahoření objevuje pouze sporadicky. Nebezpečné to může být u nádrže v létě.
Udajně tuto nectnost odstraní přidávání aditiv do nafty.