anonym
Odpověděl/a – 16.srpen 13:42
… běžně taková reklama používá u filmů – v každém filmu jich najdete desítky a bývají skutečně objednané a zaplacené, tzv. „product placement“. Stačí už jen když agent svému šéfovi zvedne mobilní telefon konkrétní značky.
anonym
Odpověděl/a – 16.srpen 13:48
… běžně taková reklama používá u filmů – v každém filmu jich
najdete desítky a bývají skutečně objednané a zaplacené, tzv. „product
placement“. Stačí už jen když agent svému šéfovi zvedne mobilní
telefon konkrétní značky.
Doplňuji:
jinak ovšem video které odkazujete ale falešné, snimek podprahove reklamy
nezmizi rychleji nez jakykoliv jiny, snimky se zobrazuji jeden za druhym
konstatni rychlosti… a vubec už jen předpoklad že by měl člověk být
schopen vnímat jediný snímek z 30ti/sekundu je spíše chybný, takto
podprahova reklama nefunguje.