Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 16.srpen 13:42

… běžně taková reklama používá u filmů – v každém filmu jich najdete desítky a bývají skutečně objednané a zaplacené, tzv. „product placement“. Stačí už jen když agent svému šéfovi zvedne mobilní telefon konkrétní značky.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 16.srpen 13:48

… běžně taková reklama používá u filmů – v každém filmu jich najdete desítky a bývají skutečně objednané a zaplacené, tzv. „product placement“. Stačí už jen když agent svému šéfovi zvedne mobilní telefon konkrétní značky.
Doplňuji:
jinak ovšem video které odkazujete ale falešné, snimek podprahove reklamy nezmizi rychleji nez jakykoliv jiny, snimky se zobrazuji jeden za druhym konstatni rychlosti… a vubec už jen předpoklad že by měl člověk být schopen vnímat jediný snímek z 30ti/sekundu je spíše chybný, takto podprahova reklama nefunguje.