Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.březen 22:49

Podívej, Mercedes a BMW jsou pořádný auta, ty nemaj nějakej lacinej gumovej řemen, ale dvouřadej řetěz, kterej vydrží 500 000 km, a kromě toho se lišej vod těch lacinejch šmejdů tím, že maj náhon zadní osy. Když bys chtěl hnát 16 (nebo 24) ventilů gumou, tak ji budeš muset měnit každejch 50 000 km (u 24 pak po 25 000km).
A jestli tam máš vopravdu gumu, tak to auto hoď ze skály…

Kup si „Mikru“, ta má OHV, to je úplně nejlepší systém, není ale myšlenej na
výkon.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.březen 22:54

Podívej, Mercedes a BMW jsou pořádný auta, ty nemaj nějakej lacinej gumovej řemen, ale dvouřadej řetěz, kterej vydrží 500 000 km, a kromě toho se lišej vod těch lacinejch šmejdů tím, že maj náhon zadní osy. Když bys chtěl hnát 16 (nebo 24) ventilů gumou, tak ji budeš muset měnit každejch 50 000 km (u 24 pak po 25 000km).
A jestli tam máš vopravdu gumu, tak to auto hoď ze skály…

Kup si „Mikru“, ta má OHV, to je úplně nejlepší systém, není ale myšlenej na
výkon.

Mosoj
Co to blábolíš?
Nejpozdějc po 110 až 120 tkm se každej gumák přetrhne