Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.únor 10:45

Zásilku jsi odeslal jako tzv. zapsanou, což pošta eviduje. Na stránkách pošty je možnost sledování zásilky, kde po zadání podacího čísla zjistíš kde zásilka je.
Ty jako prodejce sice zodpovídáš za doručení zásilky a on jako kupující má právo na dodání zásilky – předmětu prodeje.
Dodejka jako taková sice potvrzuje převzetí, ale nic neřeší (důvod uvedu dále).
Takže pokud kupující tvrdí, že nic nedostal, koukni se na to sledování zásilek a zde bude uvedeno, že zásilka byla doručena nebo se přepravuje nebo je uložena na poště. Často se stává, že nikdo není doma, pošta nevhodí oznámení o uložení a nebo vhodí, ale to se ztratí a adresát o zásilce neví a ta se ti po úložní době vrátí zpět jako nevyzvednutá. Takže toto by ani dodejka neřešila.
Pokud je tam uložení zásilky na poště, oznam to adresátu-kupujícímu, aby si zásilku vyzvedl. Pokud tam je doručení, oznam mu, že zásilka byla doručena, případně mohla být doručena třeba sousedům.
Pokud i nadále tvrdí, že nic nedostal, podej na poště reklamaci a pošta po provedeném šetření sdělí komu a kdy byla zásilka předána.
Toto vše sděl i na aukro, případně předej údaje o zásilce a i oni si zjistí jak to se zásilkou je. Aukro jako důkazní hodnotu bere i odkaz na sledování zásilek, rovněž i elektronickou dodejku mejlem.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.únor 12:44

Zásilku jsi odeslal jako tzv. zapsanou, což pošta eviduje. Na stránkách pošty je možnost sledování zásilky, kde po zadání podacího čísla zjistíš, kde zásilka je.
Ty jako prodejce sice zodpovídáš za doručení zásilky a on jako kupující má právo na dodání zásilky – předmětu prodeje.
Dodejka jako taková sice potvrzuje převzetí, ale nic neřeší (důvod uvedu dále).
Takže pokud kupující tvrdí, že nic nedostal, koukni se na to sledování zásilek a zde bude uvedeno, že zásilka byla doručena nebo se přepravuje nebo je uložena na poště. Často se stává, že nikdo není doma, pošta nevhodí oznámení o uložení a nebo vhodí, ale to se ztratí a adresát o zásilce neví a ta se ti po úložní době vrátí zpět jako nevyzvednutá. Takže toto by ani dodejka neřešila.
Pokud je tam uložení zásilky na poště, oznam to adresátu-kupujícímu, aby si zásilku vyzvedl. Pokud tam je doručení, oznam mu, že zásilka byla doručena, případně mohla být doručena třeba sousedům.
Pokud i nadále tvrdí, že nic nedostal, podej na poště reklamaci a pošta po provedeném šetření sdělí komu a kdy byla zásilka předána.
Toto vše sděl i na aukro, případně předej údaje o zásilce a i oni si zjistí, jak to se zásilkou je. Aukro jako důkazní hodnotu bere i odkaz na sledování zásilek, rovněž i elektronickou dodejku mejlem.