Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.únor 21:30

Pár kusů tady jezdilo 😉
V Mototechně se neprodával, zřejmě by konkuroval Škodovkám ;)
(vozily se vyšší kubatury).
A důvod? Takový automobil náš trh nepotřeboval. Měli jsme své dost kvalitní automobily!
„Záporožec ZAZ 965. Vůz byl ale značně kritizován z důvodů značné poruchovosti, vysoké spotřeby, příliš malého interieru atd. V západním tisku se navíc objevilo obvinění, že se jedná o průmyslovou krádež – kopii Fiatu 600.“

V NDR měli „jen“ Trabanta a Wartburg, Poláci neměli nic (licence načeho Minoru, Fiat…). Maďaři vyráběki v licenci snad jen autobusy).

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.únor 21:36

Pár kusů tady jezdilo 😉
V Mototechně se neprodával, zřejmě by konkuroval Škodovkám ;)
(vozily se vyšší kubatury).
A důvod? Takový automobil náš trh nepotřeboval. Měli jsme své dost kvalitní automobily!
„Záporožec ZAZ 965. Vůz byl ale značně kritizován z důvodů značné poruchovosti, vysoké spotřeby, příliš malého interieru atd. V západním tisku se navíc objevilo obvinění, že se jedná o průmyslovou krádež – kopii Fiatu 600.“

V NDR měli „jen“ Trabanta a Wartburg, Poláci neměli nic (licence načeho Minoru, Fiat…). Maďaři vyráběki v licenci snad jen autobusy).

ad kapitán:
ZAZ 966
"V době vzniku se jednalo o poměrně moderní vůz za nízkou cenu, byl exportován nejen do socialistických zemí (především NDR, Polsko a Maďarsko; do ČSSR se nedovážel), ale i na západ pod názvy Jalta nebo Eliette. "
https://cs.wi­kipedia.org/wi­ki/Z%C3%A1poro%C5%BE­ec