Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.leden 14:30

jestli máš měřák, tak zkus změřit při zátěži startováním. nesmí ukazovat méně než 10V. pak je mrtvá a já kupuji několik let do svých aut jen Varta. cena vs. kvalita. tady máš konfigurátor pro svůj vůz: http://www.au­tobaterie-varta.net/kon­figurator/

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 31.leden 14:35

jestli máš měřák, tak zkus změřit při zátěži startováním. nesmí ukazovat méně než 10V. pak je mrtvá a já kupuji několik let do svých aut jen Varta. cena vs. kvalita. tady máš konfigurátor pro svůj vůz: http://www.au­tobaterie-varta.net/kon­figurator/

možná Ti málo dobíjí alternátor, ten má dobíjet minimálně 14,5V. to se dá také změřit. sám mám v autě takovou vychytávku a to voltmetr v podobě displeje, který jsem si umístil do výřezu v tapecu nad zpětným zrcátkem a připojil na int.světlo. mám stálou kontrolu. dá se to pořídit i do zásuvky zapalovače https://www.al­za.cz/maly-digitalni-voltmetr-do-autozasuvky-12-24-v-cerna-d3037363.htm?kam­pan=adw1_dsa-alza&gclid=Cjw­KEAiA_ra1BRDV-byb_aDqpQoSJAA-ofB93IFuT871i­xyHSQLp9QjBKzPd­96a3y-kE33JEGP1nyRoC­ZOfw_wcB ale ten můj displej je originálnější 🙂