Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.říjen 18:31

Zajímavé – vzít něco do opravy a nesepsat reklamační protkol něco signalizuje. Chtěj jej sepsat dodatečně – podle zákona máš na to právo. Pokud někdo tohle praktikuje, lze předpokládat, že závada se bude opakovat. A u nás platí výklad práva v tom smyslu, že pokud se stejná závada objeví 3× nebo jakákoliv 4× máš právo odstoupit od smlouvy a chtít peníze. A jediným dokladem k takovému kroku, resp. stanovení počtu závad, je právě reklamační protokol – viz zákon 634/1992 Sb o ochraně spotřebitele. Protože se touto problematikou profesionálně zabývám, vím o čem mluvím.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.říjen 18:33

Zajímavé – vzít něco do opravy a nesepsat reklamační protokol něco signalizuje. Chtěj jej sepsat dodatečně – podle zákona máš na to právo. Pokud někdo tohle praktikuje, lze předpokládat, že závada se bude opakovat. A u nás platí výklad práva v tom smyslu, že pokud se stejná závada objeví 3× nebo jakákoliv 4×, máš právo odstoupit od smlouvy a chtít peníze. A jediným dokladem k takovému kroku, resp. stanovení počtu závad, je právě reklamační protokol – viz zákon 634/1992 Sb o ochraně spotřebitele. Protože se touto problematikou profesionálně zabývám, vím o čem mluvím.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.říjen 18:46

Zajímavé – vzít něco do opravy a nesepsat reklamační protokol něco signalizuje. Chtěj jej sepsat dodatečně – podle zákona máš na to právo. Pokud někdo tohle praktikuje, lze předpokládat, že závada se bude opakovat. A u nás platí výklad práva v tom smyslu, že pokud se stejná závada objeví 3× nebo jakákoliv 4×, máš právo odstoupit od smlouvy a chtít peníze. A jediným dokladem k takovému kroku, resp. stanovení počtu závad, je právě reklamační protokol – viz zákon 634/1992 Sb o ochraně spotřebitele. Protože se touto problematikou profesionálně zabývám, vím o čem mluvím.

k doplnění – no to říci mohou jen při převzetí do opravy. Pokud to neřekli,dodatečně již nemohou. Proto je onen protokol důležitý – v něm je popsáco co, kdy jak . Ale obchodník musí ze zákona zboží větších rozměrů odvézt a přivést na své náklady. Tím je spotřebitel chráněn před nějakým podezřením, že věc poškodil sám. Při předání k odvozu se popíše stav a rozsah poškození. jmhad@seznam.cz