Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.červenec 11:16

Papír tím pádem nemá ani servis…
😉
Podstatné je, na čem jste se domluvili (smlouva nemusí mít nutně písemnou formu, jen se ta ústní hůře prokazuje).
Pokud jsi např. řekl: – „nevím, co s tím je, najděte chybu“, nemáš téměř šanci cenu rozporovat (snad jen s porovnáním ceny vykázaných prací vůči ceně v jiném servisu).
Jestliže ti ale řekli předběžnou cenu pár tisíc a nyní chtějí zaplatit ´půl auta´ – a mezitím s tebou nárůst ceny nekonzultovali, šanci máš.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.červenec 11:53

Papír tím pádem nemá ani servis…
😉
Podstatné je, na čem jste se domluvili (smlouva nemusí mít nutně písemnou formu, jen se ta ústní hůře prokazuje).
Pokud jsi např. řekl: – „nevím, co s tím je, najděte chybu“, nemáš téměř šanci cenu rozporovat (snad jen s porovnáním ceny vykázaných prací vůči ceně v jiném servisu).
Jestliže ti ale řekli předběžnou cenu pár tisíc a nyní chtějí zaplatit ´půl auta´ – a mezitím s tebou nárůst ceny nekonzultovali, šanci máš.
______________
Neprokážou… A právě na původní domluvě závisí, zda musí nebo ne…
😉
Z praxe – dával jsem do servisu auto s tím, že se ozývá klepání – přejímacímu technikovi jsem přesně popsal odkud a co si myslím, že to je…
On to ovšem servismenům neřekl – takže oni dva strávili hledáním klepání celý den (vyndali i motor!) a když mi auto na mé naléhání (nutně jsem je potřeboval) večer předávali, byli úplně bezradní.
Jediné, co prý našli, byly prasklé vymezovací pružinky na předních destičkách (cena nulacelánulaprd, práce pro dva na pět-deset minut).
Když jsem jim pak povídal, že jsem si to myslel – a technikovi při předávání řekl, vypadali, že přejímací technik rána nedožije…
A výsledek? – neplatil jsem za opravu ani korunu – asi ´dobrej servis´.
😉