Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.červenec 10:17

( Značka Kostelecké uzeniny za těch téměř 100 let (založena 1917) prošla mnoha změnami, ale stále si zachovává svoji tvář. Logo, zobrazující labužníka – pána střední vrstvy, který si vychutnává kostelecký párek, v těch časech opravdovou českou delikatesu uznávanou i ve Vídni, vzniklo v období rozkvétající secese.
V 50. letech byly ze starého loga odstraněny dvě sliny kapající jedlíkovi z úst.
Oobchodní ředitel Kosteleckých uzenin. c publikaci Kostelce v Kostelci se uvádí: „Tradiční logo firmy používané doroku 1948 bylo po roce 1989 znovu obnoveno."

Další informace o vývoji reklamy atd. jsou v odkazu na práci
Katedra marketingových komunikací

SEMINÁRNÍ PRÁCE: HISTORIE PROPAGAČNÍCH PROSTEDKŮ SPOLEČNOSTI KOSTELECKÉ UZENINY
Datum zpracování: 14. listopadu 2010
Martina Brtnická, 3. ročník

http://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:LkCtL-rUBPAJ:www.sli­deshare.net/Mar­tinaBrtnick/his­torie-propaganch-prostedk-spolenosti-kosteleck-uzeniny+&cd=8&hl=­cs&ct=clnk&gl=cz

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.červenec 10:30

Na logu je muž, který jí kostelecký párek. Nic víc, nic míň. Čistému vše čisté – takže autorům loga určitě nešlo o nějaké dvojsmyslné vyjádření …

„Značka Kostelecké uzeniny za těch téměř 100 let (založena 1917) prošla mnoha změnami, ale stále si zachovává svoji tvář. Logo, zobrazující labužníka – pána střední vrstvy, který si vychutnává kostelecký párek, v těch časech opravdovou českou delikatesu uznávanou i ve Vídni, vzniklo v období rozkvétající secese.
V 50. letech byly ze starého loga odstraněny dvě sliny kapající jedlíkovi z úst.
Oobchodní ředitel Kosteleckých uzenin. c publikaci Kostelce v Kostelci se uvádí: „Tradiční logo firmy používané doroku 1948 bylo po roce 1989 znovu obnoveno.“

Další informace o vývoji reklamy atd. jsou v odkazu na práci
Katedra marketingových komunikací

SEMINÁRNÍ PRÁCE: HISTORIE PROPAGAČNÍCH PROSTEDKŮ SPOLEČNOSTI KOSTELECKÉ UZENINY
Datum zpracování: 14. listopadu 2010
Martina Brtnická, 3. ročník

http://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:LkCtL-rUBPAJ:www.sli­deshare.net/Mar­tinaBrtnick/his­torie-propaganch-prostedk-spolenosti-kosteleck-uzeniny+&cd=8&hl=­cs&ct=clnk&gl=cz

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.červenec 10:30

Na logu je muž, který jí kostelecký párek. Nic víc, nic míň. Čistému vše čisté – takže autorům loga určitě nešlo o nějaké dvojsmyslné vyjádření …

„Značka Kostelecké uzeniny za těch téměř 100 let (založena 1917) prošla mnoha změnami, ale stále si zachovává svoji tvář. Logo, zobrazující labužníka – pána střední vrstvy, který si vychutnává kostelecký párek, v těch časech opravdovou českou delikatesu uznávanou i ve Vídni, vzniklo v období rozkvétající secese.
V 50. letech byly ze starého loga odstraněny dvě sliny kapající jedlíkovi z úst.
Oobchodní ředitel Kosteleckých uzenin. c publikaci Kostelce v Kostelci se uvádí: „Tradiční logo firmy používané doroku 1948 bylo po roce 1989 znovu obnoveno.“

Další informace o vývoji reklamy atd. jsou v odkazu na práci
Katedra marketingových komunikací

SEMINÁRNÍ PRÁCE: HISTORIE PROPAGAČNÍCH PROSTEDKŮ SPOLEČNOSTI KOSTELECKÉ UZENINY
Datum zpracování: 14. listopadu 2010
Martina Brtnická, 3. ročník

http://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:LkCtL-rUBPAJ:www.sli­deshare.net/Mar­tinaBrtnick/his­torie-propaganch-prostedk-spolenosti-kosteleck-uzeniny+&cd=8&hl=­cs&ct=clnk&gl=cz

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.červenec 10:43

Na logu je muž, který jí kostelecký párek. Nic víc, nic míň. Čistému vše čisté – takže autorům loga určitě nešlo o nějaké dvojsmyslné vyjádření, jak někteří reklamu berou.

Spíš jde ale o klamavou reklamu, protože dnes málokterý párek křupne, je plný všelijakých separátů.

„Značka Kostelecké uzeniny za těch téměř 100 let (založena 1917) prošla mnoha změnami, ale stále si zachovává svoji tvář. Logo, zobrazující labužníka – pána střední vrstvy, který si vychutnává kostelecký párek, v těch časech opravdovou českou delikatesu uznávanou i ve Vídni, vzniklo v období rozkvétající secese.
V 50. letech byly ze starého loga odstraněny dvě sliny kapající jedlíkovi z úst.
Oobchodní ředitel Kosteleckých uzenin. c publikaci Kostelce v Kostelci se uvádí: „Tradiční logo firmy používané doroku 1948 bylo po roce 1989 znovu obnoveno.“

Další informace o vývoji reklamy atd. jsou v odkazu na práci
Katedra marketingových komunikací

SEMINÁRNÍ PRÁCE: HISTORIE PROPAGAČNÍCH PROSTEDKŮ SPOLEČNOSTI KOSTELECKÉ UZENINY
Datum zpracování: 14. listopadu 2010
Martina Brtnická, 3. ročník

http://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:LkCtL-rUBPAJ:www.sli­deshare.net/Mar­tinaBrtnick/his­torie-propaganch-prostedk-spolenosti-kosteleck-uzeniny+&cd=8&hl=­cs&ct=clnk&gl=cz