Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.červen 15:46

Pošta uvádí:

„Po neúspěšném pokusu o doručení bude balík vrácen odesílateli – v ceně poštovní služby.“ Takže pošta vám vrátila, co musela.

Dále kvůli výši nákladům zřejmě jiné řešení. Za soudní vymáhání byste zaplatil víc, než jste ztratil.

Bohužel, je to smůla, že jsou stále nepoctiví jedinci. Také se mně to stalo, že adresát zásilku nevyzvedl.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.červen 16:10

Pošta uvádí:

„Po neúspěšném pokusu o doručení bude balík vrácen odesílateli – v ceně poštovní služby.“ Takže pošta vám vrátila, co musela.

Dále kvůli výši nákladům zřejmě jiné řešení. Za soudní vymáhání byste zaplatil víc, než jste ztratil.

Bohužel, je to smůla, že jsou stále nepoctiví jedinci. Také se mně to stalo, že adresát zásilku nevyzvedl.

Doplňuji:
Pošta řeší jen výši poštovného, nikoliv cenu zboží.
Dobírka se skládá z ceny zboží + poštovného za doručení zásilky a peněz.

Samozřejmě platí, že adresát byl nesolidní, když zásilku nepřijal a neuvedl žádné důvody.

více diskuse