anonym
Odpověděl/a – 22.květen 13:23
Hru s filmovými výjevy lze snadno udělat třeba v PowerPointu. (Tam se dá nastavit automatická sekvence, animace atd. Včetně akcí na různá místa – kliknutí tam a tam, …) Ovšem jinak se jedná převážně o programování, anebo visuální programování. Což bez externích utilit nelze – GCC/G++ pro C/C++, Mono/CIL pro .NET atd. Pro neprogramátora je nejschůdnější visuální programování. Opravdu nic vás nebude stát zkouška visuálního programovacího prostředí českého autora Ing. Němečka – Petr. (Je to malý a zatraceně výkonný prográmek, ve kterém i laik velice snadno udělá 2D/3D hru neskonale výkonnou.)
http://www.stahuj.centrum.cz/vyvojove_nastroje/ostatni/petr
Naprosto bez jakýchkoliv nástrojů nikdo nezkušený nic nevytvoří. Já bych byl schopen psát přímo ve strojovém kódu – ovšem je to dnes absolutně zbytečné. Pročež předem upozorňuji, že pokud nechcete programovat a vytvářet grafiku (Sprity vyžadují kreslit totéž stále dokola, jen na každý snímek trochu jinak – což třeba jen pro chůzi složitější postavičky zabere X hodin! Totiž ona postavička bude chodit X směry, mít X zbraní atp.)
anonym
Odpověděl/a – 22.květen 16:03
Hru s filmovými výjevy lze snadno udělat třeba v PowerPointu. (Tam se dá nastavit automatická sekvence, animace atd. Včetně akcí na různá místa – kliknutí tam a tam, …) Ovšem jinak se jedná převážně o programování, anebo visuální programování. Což bez externích utilit nelze – GCC/G++ pro C/C++, Mono/CIL pro .NET atd. Pro neprogramátora je nejschůdnější visuální programování. Opravdu nic vás nebude stát zkouška visuálního programovacího prostředí českého autora Ing. Němečka – Petr. (Je to malý a zatraceně výkonný prográmek, ve kterém i laik velice snadno udělá 2D/3D hru neskonale výkonnou.)
http://www.stahuj.centrum.cz/vyvojove_nastroje/ostatni/petr
Naprosto bez jakýchkoliv nástrojů nikdo nezkušený nic nevytvoří. Já
bych byl schopen psát přímo ve strojovém kódu – ovšem je to dnes
absolutně zbytečné. Pročež předem upozorňuji, že pokud nechcete
programovat a vytvářet grafiku (Sprity vyžadují kreslit totéž stále
dokola, jen na každý snímek trochu jinak – což třeba jen pro chůzi
složitější postavičky zabere X hodin! Totiž ona postavička bude chodit X
směry, mít X zbraní atp.)
Doplňuji:
arygnoc – odkdy se dorovnává big-endian? (Dorovnává se little-endian –
poněvadž tam logicky na pořadí silně záleží – u UNICODE se právě
dorovnávat nemusí – proto se tak blbě parsuje.) „to jako v beta ~
ne?“ Nechápu ani trochu… Jukni do 0×7C00 adresy v RAM → tam máš
pravděpodobně MBR a tam můžeš začít pracovat…