Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.květen 16:52

Otázka je nepřesná. Záleží na návaznosti učiva, pak ano.

Chápu tak, že učivo na sebe navazuje, takže při probírání dalšího učiva se objeví pojmy, s nimiž jste se setkali třeba v prvním ročníku.

V matematice určitě učitel neřeší, že jste se v 1. ročníku učili Pythagorovu větu a narazíte na ni třeba v ročníku vyšším. Nebo v češtině probíráte, co je spisovná čeština, obecná, slang atd. nebo literární pojmy, nebo větný rozbor.

Nestačí, abyste uměla jen to, co se právě učíte. Důležitá je proto návaznost učiva, propojování, logické myšlení, analytické, spojování nového a starého, výchozího i následného atd.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.květen 17:42

Otázka je nepřesná. Záleží na návaznosti učiva, pak ano.

Chápu tak, že učivo na sebe navazuje, takže při probírání dalšího učiva se objeví pojmy, s nimiž jste se setkali třeba v prvním ročníku.

V matematice určitě učitel neřeší, že jste se v 1. ročníku učili Pythagorovu větu a narazíte na ni třeba v ročníku vyšším. Nebo v češtině probíráte, co je spisovná čeština, obecná, slang atd. nebo literární pojmy, nebo větný rozbor.

Nestačí, abyste uměla jen to, co se právě učíte. Důležitá je proto návaznost učiva, propojování, logické myšlení, analytické, spojování nového a starého, výchozího i následného atd.

Doplňuji:
Po doplnění je to trochu jinak I když neznám konkrétní situaci, zda učitel takto postupuje běžně, nebo mimořádně, jakým způsobem zkouší atd.

Odcházíte ze školy, tak se učitel chce převědčit, zda vás něco naučil …

I na střední škole je poznat, že na některé ZŠ je výborný matematik, jiinde češtinář … jde i dobré jméno učitele, naučí ..

Jenže klasifikuje učitel, takže jde o jeho rozhodnutí.
Al osobně brala bych jen hlavní předměty … Ale každý učitel považuje ty své na důležité ..

více diskuse

viz příloha