Odpověděl/a – 26.duben 16:29
Chodívám k samoobslužné pokladně, co si pípnu, to mám :D
Pokud je u regálu nižší cena (i bez akční slevy), než na účtence,
vždy (ihned řešit) vracejí peníze zpět.
Často se zákazníci rozčilují zbytečně: ono je zlevněno hroznové víno,
ale ne ve vaničce (či naopak), citrony v síťce – ne vážené…
Kaufland ani neřeší reklamace, vydají nové zboží, vymění za jiné
apod.,
info – z vyprávění (zajdu tam tak 5× do roka)
Pokud máte pochybnosti (nebo nesledujete při markování ), kontrolu
nákupu x účtenky proveďte IHNED po zaplacení. Řešte s pokladní (odešle
Vás k informacím) nebo přímo na informacích (dokud je zboží pro
přehlednost v koši).
Tam Vám vyplatí rozdíl v ceně :)
Odpověděl/a – 26.duben 16:45
Chodívám k samoobslužné pokladně, co si pípnu, to mám :D
Pokud je u regálu nižší cena (i bez akční slevy), než na účtence,
vždy (ihned řešit) vracejí peníze zpět.
Často se zákazníci rozčilují zbytečně: ono je zlevněno hroznové víno,
ale ne ve vaničce (či naopak), citrony v síťce – ne vážené…
Kaufland ani neřeší reklamace, vydají nové zboží, vymění za jiné
apod.,
info – z vyprávění (zajdu tam tak 5× do roka)
Pokud máte pochybnosti (nebo nesledujete při markování ), kontrolu
nákupu x účtenky proveďte IHNED po zaplacení. Řešte s pokladní (odešle
Vás k informacím) nebo přímo na informacích (dokud je zboží pro
přehlednost v koši).
Tam Vám vyplatí rozdíl v ceně :)
Doplňuji:
Ve Scontu v Budějicích jsem před rokem zakoupila ložní prádlo za 180 Kč
(cenovka, akční výprodej, zboží hned u pokladny), jeho hodnota však
byla
450 Kč, pokladní se ptala vedoucí… Odpovědí byl: „Tak ať paní
zaplatí180 Kč.“.
Někdy prý nemají slevu ještě manažerem zadanou v systému … :)
Pokladní nejsou roboti a vždy přece nemusejí mít zřejmý úmysl
zákazníka ošidit.