Odpověděl/a – 15.duben 15:07
psala jsme sáhodlouhou odpověď k minulému dotazu (pak zjistila, že je smazaný), takže teď už jen stručně…nevím a ani nevím, jestli jsem jednoznačně pro tablety, protože kniha je a to, jak se budou tablety „dědit“ z páťáka, na prvňáka mi přijde jako zcestná myšlenka, protože po 5 letech používání malými dětmi už asi moc skvělé nebudou…nebo to se budou všem kupovat neustále nové a nové?…a pokles hmotnosti"učiva" se dá řešit i jinak, než jen tablety…
Odpověděl/a – 15.duben 15:10
psala jsme sáhodlouhou odpověď k minulému dotazu (pak zjistila, že je
smazaný), takže teď už jen stručně…nevím a ani nevím, jestli jsem
jednoznačně pro tablety, protože kniha je a to, jak se budou tablety
„dědit“ z páťáka, na prvňáka mi přijde jako zcestná myšlenka,
protože po 5 letech používání malými dětmi už asi moc skvělé
nebudou…nebo to se budou všem kupovat neustále nové a nové?…a pokles
hmotnosti"učiva" se dá řešit i jinak, než jen tablety…
Doplňuji:
doplňuju „vypadnutou“ větu: kniha je kniha (připravujeme tak děti o
"setkání " s ní a cpeme je rovnou do digitálního světa)