Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.duben 13:27

Nejezdíte náhodou časté krátké trasy? Na to bych řešení měl. Perner.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.duben 11:44

Nejezdíte náhodou časté krátké trasy? Na to bych řešení měl. Perner.
Doplňuji:
Pro Rommart. Vypadá to, že můžete mít stejnou závadu, kterou jsem já řešil 2 roky a byl jsem nakonec ve 2 servisech, z toho v jednom autorizovaném (Opel/Chevrolet – Autoavars), kde to „mechanici“ trápili přes 2 měsíce a stejně neopravili a také jsem nezaplatil. Vyjádření výrobce: zakarbonovaný motor, nutné celý rozebrat a vyčistit, cca 15 000,– Kč. Našel jsem po dlouhých internetových zkoumáních jiné, relativně levné, řešení a u mé závady se osvědčilo na 100%, auto se chová jako nové.
Problém byl v zakarbonovaných sacích ventilech, kde se nahromaděný karbon (vnikající při krátkých jízdách při používání neaditivovaných benzinů) chová při startu jako houba a nasákne do sebe počáteční startovací benzín a tím ztěžuje startování. Následně po nastartování a přidání plynu se benzín naopak rychle z té houby uvolňuje do válců a nastává zahlcení svíček, tj. vynechávání zapálení a s tím způsobené problémy s jízdou. Po ohřátí motoru se to neprojevuje.
Pro mne bylo řešením použít čistič benzinových motorů BG K44 spolu s aditivovaným benzinem (např. Verva 100, Verva 95 se již neprodává). Čistič je podle návodu na cca 70L benzinu, a má se pro intenzivní vyčištění celého motoru vše vyjet pokud možno na dlouhých trasách a používat často plný výkon motoru. Mě to pomohlo už po 200 km a byl jsem bez závady. Teď používám jen aditivovaný benzin, nebo používám do normálního VIF Super Benzin Aditiv, který jsem koupil spolu s čističem od OLEJACEK.CZ. Jsem půl roku bez závady.
Informace mohu doplnit na tomas.perner@vtusp.cz , nebo tel 724 325 660. Mám k tomu spoustu literatury a testů a informací o benzinech.
Perner.