Odpověděl/a – 30.březen 2:06
Mám DPF v současném autě (4 roky stará Oktávka II). Teď přes zimu
s autem víc jezdila žena na kratší vzdálenosti a tak asi koncem listopadu
a pak v únoru se rozsvítila příslušná kontrolka, tak jsem auto vždy hned
ten večer vzal, projel podle pokynů (aby se motor zahřál a saze
spálily).
U staršího dýzlu to může být problém (ale to kdeco), u nových aut bych
se toho nebál.
Odpověděl/a – 1.duben 21:20
Mám DPF v současném autě (4 roky stará Oktávka II). Teď přes zimu
s autem víc jezdila žena na kratší vzdálenosti a tak asi koncem listopadu
a pak v únoru se rozsvítila příslušná kontrolka, tak jsem auto vždy hned
ten večer vzal, projel podle pokynů (aby se motor zahřál a saze
spálily).
U staršího dýzlu to může být problém (ale to kdeco), u nových aut bych
se toho nebál.
Doplňuji:
Na doplnění neumím odpovědět. Sám bych to ale asi nedělal. Snažil bych
se dodržovat režim, aby nedošlo k zacpání*, pokud by byl problém, asi
bych to řešil legální regenerací (např http://www.dpf-tech.cz/renovace-cisteni-dpf ).