Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.březen 2:06

Mám DPF v současném autě (4 roky stará Oktávka II). Teď přes zimu s autem víc jezdila žena na kratší vzdálenosti a tak asi koncem listopadu a pak v únoru se rozsvítila příslušná kontrolka, tak jsem auto vždy hned ten večer vzal, projel podle pokynů (aby se motor zahřál a saze spálily).
U staršího dýzlu to může být problém (ale to kdeco), u nových aut bych se toho nebál.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.duben 21:20

Mám DPF v současném autě (4 roky stará Oktávka II). Teď přes zimu s autem víc jezdila žena na kratší vzdálenosti a tak asi koncem listopadu a pak v únoru se rozsvítila příslušná kontrolka, tak jsem auto vždy hned ten večer vzal, projel podle pokynů (aby se motor zahřál a saze spálily).
U staršího dýzlu to může být problém (ale to kdeco), u nových aut bych se toho nebál.
Doplňuji:
Na doplnění neumím odpovědět. Sám bych to ale asi nedělal. Snažil bych se dodržovat režim, aby nedošlo k zacpání*, pokud by byl problém, asi bych to řešil legální regenerací (např http://www.dpf-tech.cz/renovace-cisteni-dpf ).

  • podobně jako se snažím šetřit i turbo (nevytáčet studené, nevypínat hned po zastavení při jízdě do konce nebo na dálnici …)