Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.únor 20:09

Záleží na tom, jak dlouhá doba od „návštěvy prodejce“ uplynula. Zkuste ihned telefonicky kontaktovat call centrum ČEZu,nejlépe později v noci (dá se nejlépe dovolat ) a informovat je o tom co se stalo. Poradí vám, jak postupovat, poznamenají si, že tetu navštívil „šmejd“, pošlou vám zpětvzetí výpovědi ap. Nejlépe co nejdříve, tak do 14 dnů, kdy se dá nová smlouva zrušit (vzít zpět).

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.únor 20:57

Záleží na tom, jak dlouhá doba od „návštěvy prodejce“ uplynula. Zkuste ihned telefonicky kontaktovat call centrum ČEZu,nejlépe později v noci (dá se nejlépe dovolat ) a informovat je o tom co se stalo. Poradí vám, jak postupovat, poznamenají si, že tetu navštívil „šmejd“, pošlou vám zpětvzetí výpovědi ap. Nejlépe co nejdříve, tak do 14 dnů, kdy se dá nová smlouva zrušit (vzít zpět).
Doplňuji:
Zkušenost z rodiny. 🙂