Odpověděl/a – 8.únor 0:37
Stejně jako nemají dysgrafie, dyslexie a dysortografie
vliv na výslednou známku z češtiny nebo cizího jazyka
(když se žák bude flákat, může dostat nedostatečnou
i v případě, že bude trpět všemi poruchami), nemá ani
dyskalkulie vliv na výslednou známku z matematiky.
Poruchy učení nezanemenají, že by žák,
který se neučí, nemohl dostat nedostatečnou.
Pokud ti nejde matematika, mohou ti rodiče sehnat doučování.
Můžeš také učitele požádat o vysvětlení určité látky, ale
v obou
případech je nutné se dobře připravit.
Je potřeba se naučit vše, co zvládneš sám, abys vůbec
věděl, nač se máš ptát a jak máš formulovat otázky.
Pokud bys přišel s tím, že nic neumíš, ničemu nerozumíš
a chceš všechno vysvětlit, pošle tě každý domů …
Odpověděl/a – 8.únor 0:41
Stejně jako nemají dysgrafie, dyslexie a dysortografie
vliv na výslednou známku z češtiny nebo cizího jazyka
(když se žák bude flákat, může dostat nedostatečnou
i v případě, že bude trpět všemi poruchami), nemá ani
dyskalkulie vliv na výslednou známku z matematiky.
Poruchy učení nezanemenají, že by žák,
který se neučí, nemohl dostat nedostatečnou.
Pokud ti nejde matematika, mohou ti rodiče sehnat doučování.
Můžeš také učitele požádat o vysvětlení určité látky, ale
v obou
případech je nutné se dobře připravit.
Je potřeba se naučit vše, co zvládneš sám, abys vůbec
věděl, nač se máš ptát a jak máš formulovat otázky.
Pokud bys přišel s tím, že nic neumíš, ničemu nerozumíš
a chceš všechno vysvětlit, pošle tě každý domů …
Doplňuji:
——––—
K poruchám učení se přihlíží na základních školách.
Na učilištích a středních školách už moc ne (tam jde
spíše o benevolenci učitelů).