Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.únor 0:37

Stejně jako nemají dysgrafie, dyslexie a dysortografie
vliv na výslednou známku z češtiny nebo cizího jazyka
(když se žák bude flákat, může dostat nedostatečnou
i v případě, že bude trpět všemi poruchami), nemá ani
dyskalkulie vliv na výslednou známku z matematiky.

Poruchy učení nezanemenají, že by žák,
který se neučí, nemohl dostat nedostatečnou.

Pokud ti nejde matematika, mohou ti rodiče sehnat doučování.
Můžeš také učitele požádat o vysvětlení určité látky, ale v obou
případech je nutné se dobře připravit.

Je potřeba se naučit vše, co zvládneš sám, abys vůbec
věděl, nač se máš ptát a jak máš formulovat otázky.
Pokud bys přišel s tím, že nic neumíš, ničemu nerozumíš
a chceš všechno vysvětlit, pošle tě každý domů …

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.únor 0:41

Stejně jako nemají dysgrafie, dyslexie a dysortografie
vliv na výslednou známku z češtiny nebo cizího jazyka
(když se žák bude flákat, může dostat nedostatečnou
i v případě, že bude trpět všemi poruchami), nemá ani
dyskalkulie vliv na výslednou známku z matematiky.

Poruchy učení nezanemenají, že by žák,
který se neučí, nemohl dostat nedostatečnou.

Pokud ti nejde matematika, mohou ti rodiče sehnat doučování.
Můžeš také učitele požádat o vysvětlení určité látky, ale v obou
případech je nutné se dobře připravit.

Je potřeba se naučit vše, co zvládneš sám, abys vůbec
věděl, nač se máš ptát a jak máš formulovat otázky.
Pokud bys přišel s tím, že nic neumíš, ničemu nerozumíš
a chceš všechno vysvětlit, pošle tě každý domů …
Doplňuji:
——––—
K poruchám učení se přihlíží na základních školách.
Na učilištích a středních školách už moc ne (tam jde
spíše o benevolenci učitelů).