Odpověděl/a – 5.únor 21:16
Pokud je normálně koupený (se zárukou), šel bych ho rovnou
reklamovat.
Pokud ho máte z druhé ruky. zkuste reset… příjdete ale o všechna
osobní data a přístroj se po opětovné iniciaci nastaví do továrního
modu.
Více v odkazu:
ZenFone Hardware reset:
http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://www.asus.com/support/FAQ/1006346&prev=search
Odpověděl/a – 5.únor 21:33
Pokud je normálně koupený (se zárukou), šel bych ho rovnou
reklamovat.
Pokud ho máte z druhé ruky. zkuste reset… příjdete ale o všechna
osobní data a přístroj se po opětovné iniciaci nastaví do továrního
modu.
Více v odkazu:
ZenFone Hardware reset:
http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://www.asus.com/support/FAQ/1006346&prev=search
Doplňuji:
Takže pomohl reset?
Nebo se vzpamatoval sám?