Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.únor 21:16

Pokud je normálně koupený (se zárukou), šel bych ho rovnou reklamovat.
Pokud ho máte z druhé ruky. zkuste reset… příjdete ale o všechna osobní data a přístroj se po opětovné iniciaci nastaví do továrního modu.
Více v odkazu:
ZenFone Hardware reset:
http://transla­te.google.cz/tran­slate?hl=cs&sl=­en&u=http://www­.asus.com/sup­port/FAQ/100634­6&prev=search

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 5.únor 21:33

Pokud je normálně koupený (se zárukou), šel bych ho rovnou reklamovat.
Pokud ho máte z druhé ruky. zkuste reset… příjdete ale o všechna osobní data a přístroj se po opětovné iniciaci nastaví do továrního modu.
Více v odkazu:
ZenFone Hardware reset:
http://transla­te.google.cz/tran­slate?hl=cs&sl=­en&u=http://www­.asus.com/sup­port/FAQ/100634­6&prev=search
Doplňuji:
Takže pomohl reset?
Nebo se vzpamatoval sám?