Odpověděl/a – 20.leden 9:16
asi víš že čím víc náprav tím húře se s tím zatáčí.Pokud jsou
pevné tak to platí tuplem. Zvedání náprav u prázdného návěsu se dělá
proto aby se tolik neoprotřebovávaly gumy a taky kvůli zatáčení,jelikož
návěs zadní částí zatáčí v podstatě smykem. Postav se do zatáčky a
koukni na kola návěsu při zatáčení.
U tandemového vleku je to samé jako u návěsu.
při použití zatáčecí poslední nápravy ti pomůže v tom žedokážeš
zatočit v menším prostoru než s normálníma nápravama. navíc si
nemusíš tolik nadjíždět. Tohle se také používá u aut co mají pohon
10×10,12×12 a více.Hodně to můžeš potkat u jeřábů,nadměrných
nákladů…
Odpověděl/a – 20.leden 20:36
asi víš že čím víc náprav tím húře se s tím zatáčí.Pokud jsou
pevné tak to platí tuplem. Zvedání náprav u prázdného návěsu se dělá
proto aby se tolik neoprotřebovávaly gumy a taky kvůli zatáčení,jelikož
návěs zadní částí zatáčí v podstatě smykem. Postav se do zatáčky a
koukni na kola návěsu při zatáčení.
U tandemového vleku je to samé jako u návěsu.
při použití zatáčecí poslední nápravy ti pomůže v tom žedokážeš
zatočit v menším prostoru než s normálníma nápravama. navíc si
nemusíš tolik nadjíždět. Tohle se také používá u aut co mají pohon
10×10,12×12 a více.Hodně to můžeš potkat u jeřábů,nadměrných
nákladů…
Doplňuji:
záleží na co ho chceš použít a také zda silniční nebo terénní.
Klidně pošli zprávu,protože odpově´d nelze doplńovat donekonečna.