Odpověděl/a – 17.prosinec 13:31
Bylo chybou, když jste ji odeslal ještě před zaplacením. Teď už vám zbývá jen prudit objednávajícího a doufat, že to zaplatí, případně podat trestní oznámení, pokud to neudělá, protože máte jeho objednávku a info z pošty, že si to vyzvedl, ale žádné peníze na účtu a to vše se dá dokázat.
Odpověděl/a – 17.prosinec 14:24
Bylo chybou, když jste ji odeslal ještě před zaplacením. Teď už vám
zbývá jen prudit objednávajícího a doufat, že to zaplatí, případně
podat trestní oznámení, pokud to neudělá, protože máte jeho objednávku a
info z pošty, že si to vyzvedl, ale žádné peníze na účtu a to vše se
dá dokázat.
Doplňuji:
Tak byla bych přísahala, že tam bylo slovo je, nikoliv není. Ale v tomto
případě, pokud není doručena zásilka, chtějte od prodejce sledovací kód
zásilky, jestli ji vůbec poslal a pak na netu sledujte na cpost.cz, kde je
její osud. V případě, že ji neposlal, tak tlačte na prodejce. Pokud ji
neodešle, opět, jedině trestní oznámení. Řeší i přestupek,
nezáleží na ceně výrobku.