Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.prosinec 13:31

Bylo chybou, když jste ji odeslal ještě před zaplacením. Teď už vám zbývá jen prudit objednávajícího a doufat, že to zaplatí, případně podat trestní oznámení, pokud to neudělá, protože máte jeho objednávku a info z pošty, že si to vyzvedl, ale žádné peníze na účtu a to vše se dá dokázat.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.prosinec 14:24

Bylo chybou, když jste ji odeslal ještě před zaplacením. Teď už vám zbývá jen prudit objednávajícího a doufat, že to zaplatí, případně podat trestní oznámení, pokud to neudělá, protože máte jeho objednávku a info z pošty, že si to vyzvedl, ale žádné peníze na účtu a to vše se dá dokázat.
Doplňuji:
Tak byla bych přísahala, že tam bylo slovo je, nikoliv není. Ale v tomto případě, pokud není doručena zásilka, chtějte od prodejce sledovací kód zásilky, jestli ji vůbec poslal a pak na netu sledujte na cpost.cz, kde je její osud. V případě, že ji neposlal, tak tlačte na prodejce. Pokud ji neodešle, opět, jedině trestní oznámení. Řeší i přestupek, nezáleží na ceně výrobku.