Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.říjen 9:43

Jestliže takové rychlosti dosáhneš náhodně (bez zásahu do konstrikce moto, např. někde z kopce), nikdo to řešit nebude (samozřejmě, pokud nespácháš přestupek).
Pokud ale sáhneš do konstrukčních prvků – abys omezení rychlosti odstranil, policie to řešit bude – takové vozidlo není způsobilé k provozu na veřejných komunikacích (mohlo by to být ´odměněno´ až 50.000,– Kč pokuty a zákazem řízení až na 2 roky)…
😉

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.říjen 10:16

Jestliže takové rychlosti dosáhneš náhodně (bez zásahu do konstrikce moto, např. někde z kopce), nikdo to řešit nebude (samozřejmě, pokud nespácháš přestupek).
Pokud ale sáhneš do konstrukčních prvků – abys omezení rychlosti odstranil, policie to řešit bude – takové vozidlo není způsobilé k provozu na veřejných komunikacích (mohlo by to být ´odměněno´ až 50.000,– Kč pokuty a zákazem řízení až na 2 roky)…
😉

Doplňuji:
Cukrar → Milane, já svou odpověď rozdělil do dvou vět*).
První se týkala překročení konstrukční rychlosti – a v hodnocení tohoto se, v zásadě, shodneme.
Druhá se ale týkala takového zásahu do konstrukce**), který umožní konstrukční rychlost překračovat ´běžně´ – a to pak, podle ´závažnosti´ zásahu platí až to, co jsem napsal (jistě, napsal jsem ´max.´, taky jsem uvedl, že „až“ 😉 ). A samozřejmě takové postihy nemůže udělit PČR přímo, ale může dát podnět.
___
*) zřejmě jsem tento fakt nedostatečně znázornil
**) v mnoha případech to není složité, ale z omezení konstrukční rychlosti (motor-převodovka) vyplývá i ´zjednodušení´ dalších prvků (podvozek, brzdy, pneu…), takže formulace „tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu“ může být naplněna
😉