Odpověděl/a – 18.říjen 18:44
Vždycky jsem druhý ritus dělával tak, že jsem zvedal nejprve hlavu a pak
nohy. Jenže po cca deseti letech jsem zjistil, že mi druhý ritus nedělá
dobře na záda – od té doby ho prostě vynechávám. Koneckonců je to
v knize tak napsané – nedělá-li nám některý z ritů dobře, prostě
ho vynechejme. I čtyři (prý ba i jeden) rity, jsou-li prováděný
pravidelně, prokáží stejnou službu.
Energii mi cviky dodaly vždycky, ale maminka se prý kdesi dozvěděla, že
první ritus mají ženy dělat opačně (tedy v protisměru hodinových
ručiček). V tom je možná u vás ten problém – opačná spirála
energii naopak vybíjí. V knize to prý není uvedeno proto, že to bylo
cvičení pro mnichy – tedy pro muže. Tato informace je bez záruky, ale
viděl jsem již minimálně dvě ženy se podle tohoto při cvičení
Tibeťanů řídit.
Odpověděl/a – 18.říjen 18:50
Vždycky jsem druhý ritus dělával tak, že jsem zvedal nejprve hlavu a pak
nohy. Jenže po cca deseti letech jsem zjistil, že mi druhý ritus nedělá
dobře na záda – od té doby ho prostě vynechávám. Koneckonců je to
v knize tak napsané – nedělá-li nám některý z ritů dobře, prostě
ho vynechejme. I čtyři (prý ba i jeden) rity, jsou-li prováděný
pravidelně, prokáží stejnou službu.
Energii mi cviky dodaly vždycky, ale maminka se prý kdesi dozvěděla, že
první ritus mají ženy dělat opačně (tedy v protisměru hodinových
ručiček). V tom je možná u vás ten problém – opačná spirála
energii naopak vybíjí. V knize to prý není uvedeno proto, že to bylo
cvičení pro mnichy – tedy pro muže. Tato informace je bez záruky, ale
viděl jsem již minimálně dvě ženy se podle tohoto při cvičení
Tibeťanů řídit.
Doplňuji:
jenom jestli není ten problém v té příliš velké náloži – 21 od
každého, tedy 84 celkem plus první ritus, to je docela zabíračka. Ne
nadarmo v knize radí začít na třech a postupně každý týden o dva od
každého zvyšovat, dokud se nedostaneme na 21.