Odpověděl/a – 24.září 18:13
Jednak by byl potřeba přizpůsobit podvozek – Tatranské železnice
mají rozchod 1000 mm a vlak a tramvaj mají u nás 1435 mm
(Jindřichohradecká a Osoblažská dráha mají 760 mm). Ale tramvaje např.
v Bratislavě mají taky metr, takže by to myslím bylo možné
zrekonstruovat.
A pak by byla nutná rekonstrukce elektrické výzbroje z 600 V= co se
používá u tramvají na 1500 V= u TEŽ (vyměnit elektromotory,
přensatavit ochrany, kabeláž, izolátory…). Nevím jak je to s výškou
pantografu, tak možná vyměnit ještě ten panťák za vyšší a pak by
to šlo.
Odpověděl/a – 25.září 21:45
Jednak by byl potřeba přizpůsobit podvozek – Tatranské železnice
mají rozchod 1000 mm a vlak a tramvaj mají u nás 1435 mm
(Jindřichohradecká a Osoblažská dráha mají 760 mm). Ale tramvaje např.
v Bratislavě mají taky metr, takže by to myslím bylo možné
zrekonstruovat.
A pak by byla nutná rekonstrukce elektrické výzbroje z 600 V= co se
používá u tramvají na 1500 V= u TEŽ (vyměnit elektromotory,
přensatavit ochrany, kabeláž, izolátory…). Nevím jak je to s výškou
pantografu, tak možná vyměnit ještě ten panťák za vyšší a pak by to
šlo.
Doplňuji:
Ještě bych dodal, že bývalé vozy Tatranské električky – EMU89 –
dokonce používaly některé shodné díly z tramvají T3.