Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.září 18:13

Jednak by byl potřeba přizpůsobit podvozek – Tatranské železnice mají rozchod 1000 mm a vlak a tramvaj mají u nás 1435 mm (Jindřichohradecká a Osoblažská dráha mají 760 mm). Ale tramvaje např. v Bratislavě mají taky metr, takže by to myslím bylo možné zrekonstruovat.
A pak by byla nutná rekonstrukce elektrické výzbroje z 600 V= co se používá u tramvají na 1500 V= u TEŽ (vyměnit elektromotory, přensatavit ochrany, kabeláž, izolátory…). Nevím jak je to s výškou pantografu, tak možná vyměnit ještě ten panťák za vyšší a pak by to šlo.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.září 21:45

Jednak by byl potřeba přizpůsobit podvozek – Tatranské železnice mají rozchod 1000 mm a vlak a tramvaj mají u nás 1435 mm (Jindřichohradecká a Osoblažská dráha mají 760 mm). Ale tramvaje např. v Bratislavě mají taky metr, takže by to myslím bylo možné zrekonstruovat.
A pak by byla nutná rekonstrukce elektrické výzbroje z 600 V= co se používá u tramvají na 1500 V= u TEŽ (vyměnit elektromotory, přensatavit ochrany, kabeláž, izolátory…). Nevím jak je to s výškou pantografu, tak možná vyměnit ještě ten panťák za vyšší a pak by to šlo.
Doplňuji:
Ještě bych dodal, že bývalé vozy Tatranské električky – EMU89 – dokonce používaly některé shodné díly z tramvají T3.