Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.srpen 20:29

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.srpen 20:37

Doplňuji:
Píšeš, že máš problém s rychlostí servisu. Z vlastní zkušenosti vím, že servis Aceru patří k nejhorším záručním servisům vůbec a je úplně jedno, zda-li ho máš nebo nemáš za rohem.

Výborné zkušenosti mám se servisem Sony. Tato značka ale s výrobou notebooků končí, takže bych k nim teď nechvátal.

Velice dobrý servis má Dell, kde to funguje tak, že u většiny modelů (ne těch nejlevnějších, co se sypou do obchodních řetězců) nahlásíš závadu a druhý den přijede servisák až k tobě domů, a to i s náhradními díly na celý notebook (v podstatě si přiveze celý stejný notebook). V drtivé většině případů odjíždí a notebook je opraven, jen zřídka se stane, že notebook neopraví a je odvezen do servisu.

Při výběru notebooku bych se řídil také tím, zda-li je nabízena delší záruka, např. 3 roky, a to bez příplatku. V takovém případě je notebook navržen značkou výrobce a montován pod přísným dohledem. Běžné notebooky navrhují v Číně a montují je také tam, a to často bez velkého dozoru značky, pod kterou jsou notebooky prodávané. To platí prakticky o všech značkách počínaje Lenovem a HP přes levné Toshiby (řada Satellite), po Asus, Acer, MSI atd. Značka jen poskytuje své obchodní kanály.