Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.červenec 10:34

Pokud net aspoň jakžtakž funguje, zkus jej zkontrolovat Online scannerem ( http://www.eset­.com/cz/domac­nosti/produkty/on­line-scanner/ ), ale to, co popisuješ, může mít tolik příčin, že je těžké poradit nějaké konkrétní kroky.
Můžeš zkusit ještě

___
Jen – jaký máš OS a jaký antivir?

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.červenec 11:00

Pokud net aspoň jakžtakž funguje, zkus jej zkontrolovat Online scannerem ( http://www.eset­.com/cz/domac­nosti/produkty/on­line-scanner/ ), ale to, co popisuješ, může mít tolik příčin, že je těžké poradit nějaké konkrétní kroky.
Můžeš zkusit ještě

___
Jen – jaký máš OS a jaký antivir?
Doplňuji:
Ad Doplnění: Tak v Avastu nastav Test po restartu (dojde k oskenování počítače před spuštěním Windows – některá ´havěť´ se dokáže ve spuštěném OS maskovat).
___
Další – co jste v poslední době (dokud počítač ´fungoval´) instalovali nebo odinstalovali? – HW, SW…