Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.červen 11:20

souvisí to s těžkopádností molochu jakým spořitelna je, neumějí se vyrovnávat s měnícím se trhem a stále žijí v přesvědčení že si mohou dovolit vyvýjet aplikace pro jediný prohlížeč 🙂 …

je to spíše úsměvné, nejjednodušším řešením je nebýt jejich klientem.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.červen 11:26

souvisí to s těžkopádností molochu jakým spořitelna je, neumějí se vyrovnávat s měnícím se trhem a stále žijí v přesvědčení že si mohou dovolit vyvýjet aplikace pro jediný prohlížeč 🙂 …

je to spíše úsměvné, nejjednodušším řešením je nebýt jejich klientem.
Doplňuji:
Menší a dravější banky často nejen že mají daleko rozumější poplatky za své služby, internetové bankovnictví často také nemají jen za příplatek a funguje na co nejširší škále platforem bez problémů, jsou i dravci (mbank), kteří dokonce už pracují na optimalizovaném rozhranní pro dotykové telefony Android, iPhone apod.