anonym
Odpověděl/a – 11.červen 11:20
souvisí to s těžkopádností molochu jakým spořitelna je, neumějí se vyrovnávat s měnícím se trhem a stále žijí v přesvědčení že si mohou dovolit vyvýjet aplikace pro jediný prohlížeč 🙂 …
je to spíše úsměvné, nejjednodušším řešením je nebýt jejich klientem.
anonym
Odpověděl/a – 11.červen 11:26
souvisí to s těžkopádností molochu jakým spořitelna je, neumějí se vyrovnávat s měnícím se trhem a stále žijí v přesvědčení že si mohou dovolit vyvýjet aplikace pro jediný prohlížeč 🙂 …
je to spíše úsměvné, nejjednodušším řešením je nebýt jejich
klientem.
Doplňuji:
Menší a dravější banky často nejen že mají daleko rozumější poplatky
za své služby, internetové bankovnictví často také nemají jen za
příplatek a funguje na co nejširší škále platforem bez problémů, jsou
i dravci (mbank), kteří dokonce už pracují na optimalizovaném rozhranní
pro dotykové telefony Android, iPhone apod.