Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.březen 9:19

nejlepší by to bylo rozdělit si to podle agend

  • finanční (daňové, účetní, majetkové) (faktury, evidenční listy majetku, skladové listy, protokol o zařazení a vyřazení majetku…)
  • obchodní (smlouvy, objednávky, dodací a odběrné listy…)
  • hygienické a bezpečnostní (protokol o kontrole, školení, prohlídce…)
  • personální (evidenční list zaměstnance, pracovní smlouva, mzdový výměr, školení…)

ono se to sice překrývá, ale takhle to půjde nejrychleji
pak bych se podíval na nabídku nějakého SEVTu a vybral bych pár příkladů
http://www.sev­t.cz/obchod/tis­kopisy-a-formulare/

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.březen 9:24

nejlepší by to bylo rozdělit si to podle agend

  • finanční (daňové, účetní, majetkové) (faktury, evidenční listy majetku, skladové listy, protokol o zařazení a vyřazení majetku…)
  • obchodní (smlouvy, objednávky, dodací a odběrné listy…)
  • hygienické a bezpečnostní (protokol o kontrole, školení, prohlídce…)
  • personální (evidenční list zaměstnance, pracovní smlouva, mzdový výměr, školení…)

ono se to sice překrývá, ale takhle to půjde nejrychleji
pak bych se podíval na nabídku nějakého SEVTu a vybral bych pár příkladů
http://www.sev­t.cz/obchod/tis­kopisy-a-formulare/
Doplňuji:
poznámka k lamalam: jestli je zadání TISKOPISY, tak bych do toho pro jednoduchost nepletl pracovní řád, pracovní předpisy a postupy, požární a hygienické předpisy – fakt bych vzal jenom šablony, které se pravidelně vyplňují a mají různý obsah (a ne to, co se to napíše jednou a víceméně provždycky)