Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.únor 21:55

Tak především-barví se vlasy!!!kolo (respektive rám kola ) se stříká (spray,stř.pis­tole)nebo natře štětkou,popř válečkem ale vzhledem k prúřezu rámu spíše ne!Barvu pužijte jaká se líbí-odstín,a druh jaký Vám vyhovuje a jak ji budete nanášet!!!
Před cca 20 roku když jsem si stavěl na základě rámu staré „esky?“ nové,tak jsem původní ,také odřený rám a místy se rzí, obrousil na kov,vzal klasicky,suříková základní,celý rám, a pak,bo jsem chtěl jednobarevné,střík­nul stříbrným sprejem asi 3 vrstvy,bez vrchního laku.Předchozí totéž-na kov,pak základovka a na to černá barva štětcem přiměřené velikosti + části ( kus u osy šlapadel,vrch pod sedlem a tr. uložení řídítek a vidlice bylo kontrastní k černé (původně žluté)po nějaké době jsem přetřel černě.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.únor 21:58

Tak především-barví se vlasy!!!kolo (respektive rám kola ) se stříká (spray,stř.pis­tole)nebo natře štětkou,popř válečkem ale vzhledem k prúřezu rámu spíše ne!Barvu pužijte jaká se líbí-odstín,a druh jaký Vám vyhovuje a jak ji budete nanášet!!!
Před cca 20 roku když jsem si stavěl na základě rámu staré „esky?“ nové,tak jsem původní ,také odřený rám a místy se rzí, obrousil na kov,vzal klasicky,suříková základní,celý rám, a pak,bo jsem chtěl jednobarevné,střík­nul stříbrným sprejem asi 3 vrstvy,bez vrchního laku.Předchozí totéž-na kov,pak základovka a na to černá barva štětcem přiměřené velikosti + části ( kus u osy šlapadel,vrch pod sedlem a tr. uložení řídítek a vidlice bylo kontrastní k černé (původně žluté)po nějaké době jsem přetřel černě.
Doplňuji:
Ovšem záleží jak je jeden „puntičkář“ někomu by stačilo očistit od rzi (ocelový kartáč,popř smirkový papír) a stříknout sprejem,a jen vyloženě špatná místa,někdo by šel dál a celé vzal hadrem namočeným v benzínu (odmaštění) někdo jak jsem napsal (nepsal jsem poté odmaštění a otření od prachu!!!) a někdo si to nechá stříknou profíkem!!!