Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.leden 14:15

Kupte si návleky na kolena a ruce, kuklu (nebo nákrčník na tvář) aby jste si nespálil zimou plíce- je to levnější než celé oblečení.
Obecně na kolo neexistuje zimní výbava, někdo může namítnout že jsou pláště na sníh, ale to jsou pouze pláště s hroty za 3 200kč na obě kola.
Výplet, bovdeny, řazení…to všechno vám neustále bude odcházet.
Je potřeba používat řidké maziva (nastříkat do bovdenů, impregnovat si přehazovačku, odpružení, atd.).
Na nastydnutí je hlavní se po zahřátí již nezastavovat na lenivé přestávky.
Při jízdě na sněhu MUSÍTE mít kotoučovou brzdu, jinak vám to jednoduše může přestat brzdit na desítky metrů!! Nepodceňujte to…já jsem na to loni málem hodně doplatil.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.leden 14:24

Kupte si návleky na kolena a ruce, kuklu (nebo nákrčník na tvář) aby jste si nespálil zimou plíce- je to levnější než celé oblečení.
Obecně na kolo neexistuje zimní výbava, někdo může namítnout že jsou pláště na sníh, ale to jsou pouze pláště s hroty za 3 200kč na obě kola.
Výplet, bovdeny, řazení…to všechno vám neustále bude odcházet.
Je potřeba používat řidké maziva (nastříkat do bovdenů, impregnovat si přehazovačku, odpružení, atd.).
Na nastydnutí je hlavní se po zahřátí již nezastavovat na lenivé přestávky.
Při jízdě na sněhu MUSÍTE mít kotoučovou brzdu, jinak vám to jednoduše může přestat brzdit na desítky metrů!! Nepodceňujte to…já jsem na to loni málem hodně doplatil.
Doplňuji:
A ještě rukavice…celo­prsťáky na sjezdy, ty si kupte v pracovních oděvech, stojí kolem 500kč, hlavně musí mít protiskluzovou úpravu na ukazováčku a prostředníčku kvůli brzdění.
Pořádné ponožky…nejlépe termo a na ně ještě normální, nohy vám budou dost tuhnout.