anonym
Odpověděl/a – 29.prosinec 20:37
Je v záruce? – pokud ano, reklamuj jej.
Pokud není, zkus jej dát na lépe větrané nebo chladnější místo,
případně jej odkrytuj (a nebo pro test ´ofukuj´), problém odhaduju na
přehřívání…
anonym
Odpověděl/a – 29.prosinec 21:12
Je v záruce? – pokud ano, reklamuj jej.
Pokud není, zkus jej dát na lépe větrané nebo chladnější místo,
případně jej odkrytuj (a nebo pro test ´ofukuj´), problém odhaduju na
přehřívání…
Doplňuji:
Zabralo „na pár minut“ – tak to bude ono, pár minut se to uchladilo,
ale i zahřálo a padá dál – pokud máš nějakého kámoše elektronika,
ať se na něj podívá (pravděpodobně půjde o nějakou ´prkotinu´ –
koukni třeba, jestli na desce nejsou nafouklé kondíky), ale pokud ne, kup
novej router, vzhledem k cenám se nevyplatí oprava v servisu.