Odpověděl/a – 19.květen 21:41
Kinetická energie za to může, ale může to být i naopak než píše Miroslav.
Kinetická energie je přímo úměrná hmotnosti a rychlosti. Rychlost bot a
těla je stejná ale ta hmotnost těla je o poznání vyšší než bot. Takže
pohybová energie letícího těla je o poznání větší než bot a ten
rozdíl při vhodném pohybu způsobí to oddělení bot od těla.
Upozorňuji, že to, že jsou boty na nohou na tuto situaci nemá vliv. Je to
ale podle toho co se do klidu dostává dříve, takže i situace podle
Miloslava může nastat. Záleží na poloze letícího těla a na co začne
působit brzdící účinek dřív.
Odpověděl/a – 20.květen 21:57
Kinetická energie za to může, ale může to být i naopak než píše Miroslav.
Kinetická energie je přímo úměrná hmotnosti a rychlosti. Rychlost bot a
těla je stejná ale ta hmotnost těla je o poznání vyšší než bot. Takže
pohybová energie letícího těla je o poznání větší než bot a ten
rozdíl při vhodném pohybu způsobí to oddělení bot od těla.
Upozorňuji, že to, že jsou boty na nohou na tuto situaci nemá vliv. Je to
ale podle toho co se do klidu dostává dříve, takže i situace podle
Miloslava může nastat. Záleží na poloze letícího těla a na co začne
působit brzdící účinek dřív.
Doplňuji:
Určitě se motocyklistovi při havárii motocyklu asi smrší kde co !! Ale ten
impuls pro to opuštění bot závisí na tom rozdílu těch kinetických
energiích.