Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.listopad 18:25

Žalovat můžeš vždycky, to je dáno Ústavou ČR. Důležité je, jak dopadne rozsudek a v tomto případě si myslím, že ne dobře (pro tebe). Výrobce totiž NENESE odpovědnost za data uživatele. Výrobce nese odpovědnost za chyby harware (či firmware), ale data jsou věc uživatele. Čili: možná, že vysoudíš odškodné do výše ceny disku, ale to je asi tak vše. Ale to je jen můj názor – soudní praxe bývá leckdy jiná.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.listopad 18:34

Žalovat můžeš vždycky, to je dáno Ústavou ČR. Důležité je, jak dopadne rozsudek a v tomto případě si myslím, že ne dobře (pro tebe). Výrobce totiž NENESE odpovědnost za data uživatele. Výrobce nese odpovědnost za chyby harware (či firmware), ale data jsou věc uživatele. Čili: možná, že vysoudíš odškodné do výše ceny disku, ale to je asi tak vše. Ale to je jen můj názor – soudní praxe bývá leckdy jiná.
Doplňuji:
Chci doplnit, že předpokládám, že zmíněný disk byl ještě v záruce.