Odpověděl/a – 18.listopad 18:25
Žalovat můžeš vždycky, to je dáno Ústavou ČR. Důležité je, jak dopadne rozsudek a v tomto případě si myslím, že ne dobře (pro tebe). Výrobce totiž NENESE odpovědnost za data uživatele. Výrobce nese odpovědnost za chyby harware (či firmware), ale data jsou věc uživatele. Čili: možná, že vysoudíš odškodné do výše ceny disku, ale to je asi tak vše. Ale to je jen můj názor – soudní praxe bývá leckdy jiná.
Odpověděl/a – 18.listopad 18:34
Žalovat můžeš vždycky, to je dáno Ústavou ČR. Důležité je, jak
dopadne rozsudek a v tomto případě si myslím, že ne dobře (pro tebe).
Výrobce totiž NENESE odpovědnost za data uživatele. Výrobce nese
odpovědnost za chyby harware (či firmware), ale data jsou věc uživatele.
Čili: možná, že vysoudíš odškodné do výše ceny disku, ale to je asi
tak vše. Ale to je jen můj názor – soudní praxe bývá leckdy jiná.
Doplňuji:
Chci doplnit, že předpokládám, že zmíněný disk byl ještě
v záruce.