Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 23.říjen 20:40

Jak přesně zní otázka? Ta tu totiž není.
Chceš-li zjistit, co dělá pojišťovací agent, doporučuji navštívit nejbližší pojišťovnu.
Zde zjistíš co a v jaké míře musí „pojišťovák“ zvládnout a co za to dostane. Co Ti nejspíš neřeknou je, že na pojistky zrušené do tří let se vztahují storna, která vybájený příjem poměrně negativně ovlivňují. U některých pojišťoven platí 100% storno až do tří loet, u jiných je to odstupňováno. Také provizní systém se u různých pojišťoven liší.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.říjen 7:11

Jak přesně zní otázka? Ta tu totiž není.
Chceš-li zjistit, co dělá pojišťovací agent, doporučuji navštívit nejbližší pojišťovnu.
Zde zjistíš co a v jaké míře musí „pojišťovák“ zvládnout a co za to dostane. Co Ti nejspíš neřeknou je, že na pojistky zrušené do tří let se vztahují storna, která vybájený příjem poměrně negativně ovlivňují. U některých pojišťoven platí 100% storno až do tří loet, u jiných je to odstupňováno. Také provizní systém se u různých pojišťoven liší.
Doplňuji:
Výše provizí je různá u různých druhů sepsaných finančních produktů. Nejlépe ohodnocené je životní pojištění. Majetkové pojiště a cestovní pojistky jsou ohodnoceny jinou sazbou.
Výši provizí se dozvíš při vstupním pohovoru přímo v pojišťovně.
Peovizí znám tři druhy: provize za sepsání smlouvy, následná provize a štoková (ta je za udržování klientského servisu). V případě, že bys nastoupila k makléři, tak ty další dvě ti nepřizná a první typ provize ti bude vyplácet maximálně z 80%. Štokové provize vyplácí např. ČSOB P. Česká pojišťovna má systém jiný. Ono se to u každé pojišťovny trochu liší.
Nejhorší jsou storna. Když se v pojišťovně na ně zeptáš, tak si rychle uděláš úsudek, jak to s tvými penězi může vypadat.
Vybírej si pojišťovnu, kde systém storen bude nejlidštější. Pokud půjde o pojišťovnu, kde Ti budou storno stahovat ještě za tři roky od sepsání smlouvy, tak si dobře rozmysli, zda do toho vůbec půjdeš.