Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.září 14:40

Dáváš málo informací („vyplním všechny okénka“ 😉 )…Problém asi bude v té „static IP“ – myslím, že bys WAN měla nastavit na automatickou konfiguraci.

  1. připoj PC přímo na modem a opiš si nastavení síťové karty (LAN) – pomocí příkazu ipconfig /all (důležité je zejména nastavení DHCP, Masky a Výchozí brány)
  2. připoj k modemu router (do portu WAN) PC k routeru (do portu LAN) a port WAN nastav stejně, jako byl původně nastavený PC (viz 1.)

Pokud konekt nebude, zkus nastavit na routeru stejnou MAC, jako má PC (MAC clone), je možné, že provider tuto adresu hlídá. Druhou možností problému je vadný router.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.září 15:17

Dáváš málo informací („vyplním všechny okénka“ 😉 )…Problém asi bude v té „static IP“ – myslím, že bys WAN měla nastavit na automatickou konfiguraci.

  1. připoj PC přímo na modem a opiš si nastavení síťové karty (LAN) – pomocí příkazu ipconfig /all (důležité je zejména nastavení DHCP, Masky a Výchozí brány)
  2. připoj k modemu router (do portu WAN) PC k routeru (do portu LAN) a port WAN nastav stejně, jako byl původně nastavený PC (viz 1.)

Pokud konekt nebude, zkus nastavit na routeru stejnou MAC, jako má PC (MAC clone), je možné, že provider tuto adresu hlídá. Druhou možností problému je vadný router.
Doplňuji:
Psal jsem, že problém bude nejspíše v nastavení „static IP“ – to´s nezměnila… Po kouknutí na obrázek s konfigurací pak můžu prohlásit skoro jistě, že problémje právě v tomto – adresa 192.168.xxx.xxx skoro určitě není správná pro WAN IP!
Napiš (nebo ´nafoť´) výstup z ipconfig /all, když je PC připojeno přímo na modem a komunikuje s netem…