Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.září 11:50

Ty se zase nevíš, co bys, viď?
Pokud si dobře pamatuju, jde to všechno řídit přes čísla – vytočit 359999*11# no a pokud by tě to už omrzelo, což tipuji tak do týdne, tak vytoč #35*11#.
Jinak to 9999 platí pro O2, u T-Mobile a Vodafonu to tuším bylo buď 0000 nebo 1111.
Opravdu si to už nepamatuju a děláš to na vlastní riziko (možná varování pro příště – nevymýšlej blbosti jak malé dítě).

Možná, že dneska to už jde i přes samoobsluhu operátora nebo existují aplikace, které příchozí volání automaticky blokují (v případě chytrých telefonů).

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.září 11:52

Ty se zase nevíš, co bys, viď?
Pokud si dobře pamatuju, jde to všechno řídit přes čísla – vytočit 359999*11# no a pokud by tě to už omrzelo, což tipuji tak do týdne, tak vytoč #35*11#.
Jinak to 9999 platí pro O2, u T-Mobile a Vodafonu to tuším bylo buď 0000 nebo 1111.
Opravdu si to už nepamatuju a děláš to na vlastní riziko (možná varování pro příště – nevymýšlej blbosti jak malé dítě).

Možná, že dneska to už jde i přes samoobsluhu operátora nebo existují aplikace, které příchozí volání automaticky blokují (v případě chytrých telefonů).
Doplňuji:
Nebo mě ještě napadlo nastavit přesměrování na neexistující číslo. Možnost přesměrování najdeš v menu mobilu v nastavení hovorů/volání.