Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.srpen 20:20

Viz můj minulý příspěvek… Co se spolehlivosti týče, tak pokud je motor nyní v dobré kondici a současně je-li nájezd takový, jaký jsi uváděla (cca 94k) pak nejsi ani v polovině plánované životnosti (výrobce se snaží motor konstruovat přibližně na 250k, samozřejmě někdo udělá 160k a je konec, stejně tak jako někdo nalítá milion – je to o přístupu k údržbě).

Opět ale narážím na výkon (nebavíme se o rychlosti), který je s ohledem na spotřebu nedostatečný a např. ve městě velmi potřebný pro pružné rozjezdy, oranžové na světlech apod…

Celkově k té spolehlivosti jsem slyšel, že MPI je obecně spolehlivější než HTP, osobní zkušenost však nemám, takže to beru s rezervou. Každopádně ve VW se motory MPI v různých varintách objevují všude – od Škody po Audi, HTP pokud vím používala pouze Škoda. Samozřejmě se ale může posrat každé auto takže s rezervou…

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.srpen 20:46

Viz můj minulý příspěvek… Co se spolehlivosti týče, tak pokud je motor nyní v dobré kondici a současně je-li nájezd takový, jaký jsi uváděla (cca 94k) pak nejsi ani v polovině plánované životnosti (výrobce se snaží motor konstruovat přibližně na 250k, samozřejmě někdo udělá 160k a je konec, stejně tak jako někdo nalítá milion – je to o přístupu k údržbě).

Opět ale narážím na výkon (nebavíme se o rychlosti), který je s ohledem na spotřebu nedostatečný a např. ve městě velmi potřebný pro pružné rozjezdy, oranžové na světlech apod…

Celkově k té spolehlivosti jsem slyšel, že MPI je obecně spolehlivější než HTP, osobní zkušenost však nemám, takže to beru s rezervou. Každopádně ve VW se motory MPI v různých varintách objevují všude – od Škody po Audi, HTP pokud vím používala pouze Škoda. Samozřejmě se ale může posrat každé auto takže s rezervou…
Doplňuji:
Dám ti dvě rady nad zlato.

  1. Vezmi s sebou automechanika co tomu rozumí.
  2. Třítakt neexistuje, HTP je tříVÁLEC a čtyřTAKT.