Odpověděl/a – 25.červen 14:03
záleží na obchodních podmínkách a vstřícnosti prodejce. Obvykle
obchodník připouští změnu objednávky pokud zboží nebylo na míru pro
zákazníka a dosud nebylo odesláno, ev. s nějakým storno poplatkem.
Dále je ze zákona možnost využít 14 dní lhůtu na vrácení zboží bez
udání důvodu (což vás bude stát 2× poštovné a ev. nějaký poplatek
pokud vracené zboží nebude 100% v pořádku)
Odpověděl/a – 25.červen 14:04
záleží na obchodních podmínkách a vstřícnosti prodejce. Obvykle
obchodník připouští změnu objednávky pokud zboží nebylo na míru pro
zákazníka a dosud nebylo odesláno, ev. s nějakým storno poplatkem.
Dále je ze zákona možnost využít 14 dní lhůtu na vrácení zboží bez
udání důvodu (což vás bude stát 2× poštovné a ev. nějaký poplatek
pokud vracené zboží nebude 100% v pořádku)
Doplňuji:
a doporučuji spíš telefon, než email – email než si někdo přečte už
by zboží molo bý na cestě. (email má zas výhodu snazší prokazatelnosti
komunikace)