anonym
Odpověděl/a – 3.červen 0:44
Zkusme i věcný a právní pohled:
- Firemní auto je majetkem firmy, coby svěřený výrobní prostředek,
s nímž je každý povinen zacházet s tzv. „péčí dobrého
hospodáře“.
(Se svým soukromým si jezdi třeba jako prase, děláš ostudu jen
sám sobě).
- Služební vozidla stejně musí být opatřena logem firmy, takže kromě
SPZ by beztak byla možná identifikace a případné nahlášení. – Takto
je jen usnadněna zpětná vazba.
- Jezdit slušně každému ukládá i vyhláška a potažmo ŘP,
v opačném případě riskuješ odebrání oprávnění, čímž bys poškodil
nejen sebe, ale i svého zaměstnavatele. – Mimochodem GPS představuje
daleko větší omezení a navíc není vizuálně zjevné, přesto na ně má
firma právo.
- Avizo přece ulehčuje i případnou pochvalu, takže jezdíš-li tak, jak
se má, můžeš na tom i získat.
- Vedlejší synergický efekt zajišťuje větší propagaci dané firmy,
což v období recese a nedostatku zakázek, hraje významnou roli.
- Pakliže by se jednalo výhradně o toto konkrétní vozidlo, může to
být poslední pokus o umravnění s ohledem na dosavadní styl řízení, kdy
si to mohl daný řidič dlouhodobě a oprávněně vykoledovat.
Tož a včil mudruj!!
Doplňuji:
Otázka by spíše spadala do rubriky Pracovní právo, eventuálně ještě
možná Etiketa.