Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.březen 14:41

Dělal jsem obchodního zástupce i operátora v aktivním telemarketingu.
Vždycky platí:

  1. Nikdy nepoužívej slova, ve kterém je slovo „NE“. „Nechcete kupon?“ – „Ne, díky“ nebo „Mám tu pro Vás jeden slveový kupon“ – „fajn :) “
  2. Nikdy nepoužívej slovo nabídka, nabízet. Ty to lidem chceš dát, ne nabídnout! Lidé už jsou na slovo nabídka alergičtí!
  3. Používej pouze potivní slova a to rozkazovací, ne tázací. „Dám Vám tady jeden slevový kupon“, případně „Teď Vám prodám jeden slevový kupon“.

Když se budeš těchto zásad držet, půlka úspěchu je zaručena :)

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.březen 14:44

Dělal jsem obchodního zástupce i operátora v aktivním telemarketingu.
Vždycky platí:

  1. Nikdy nepoužívej slova, ve kterém je slovo „NE“. „Nechcete kupon?“ – „Ne, díky“ nebo „Mám tu pro Vás jeden slveový kupon“ – „fajn :) “
  2. Nikdy nepoužívej slovo nabídka, nabízet. Ty to lidem chceš dát, ne nabídnout! Lidé už jsou na slovo nabídka alergičtí!
  3. Používej pouze potivní slova a to rozkazovací, ne tázací. „Dám Vám tady jeden slevový kupon“, případně „Teď Vám prodám jeden slevový kupon“.

Když se budeš těchto zásad držet, půlka úspěchu je zaručena :)
Doplňuji:
Z vlastních zkušeností vím, že lidé, když slyší „nabízím slevu“ v tom hledají podraz nebo tak. Musíš říct „dám Vám slevu“.

Příklad na ulici: „Dobrý den, mám tady pro Vás jednu slevu, čeká tu právě na Vás!“.

To je další pravidlo. Lidé se při tom musí cítit výjimeční a ne si připadat, že jsou jedni ze stáda a všichni ostatní tu slevu také dostanou.