Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.březen 11:06

„Na místo pomoci hledání auta přes to gps, si radši udělají reklamu“.

…jenže oni se snažili udělat reklamu na naprosto jiný vůz, než byl ten kradený…

Tzn. nabízeli vůz Buick vybavený systémem GPS, „umožňujícím uzamčení ukradeného vozidla kdykoliv a kdekoliv“.

Chce to jen pozorněji číst.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.březen 11:20

„Na místo pomoci hledání auta přes to gps, si radši udělají reklamu“.

…jenže oni se snažili udělat reklamu na naprosto jiný vůz, než byl ten kradený…

Tzn. nabízeli vůz Buick vybavený systémem GPS, „umožňujícím uzamčení ukradeného vozidla kdykoliv a kdekoliv“.

Chce to jen pozorněji číst.

Doplňuji:
A jinak.. reklama může zafungovat i takováto, tzn. i negativní a neetická… vlastně stačí, že se o tom teď bude mluvit mezi lidmi.
V tuto chvíli může podobná forma reklamy zákazníky (pod tíhou okolností) spíše krátkodobě odrazovat, ale z dlouhodobého hlediska to může firmě i pomoci, protože její název zůstane lidem v podvědomí… a to hlavně v době, kdy už si nevzpomenou, v jaké souvislosti se o firmě dozvěděli. Příjde jim prostě jen známá.
Je to tak.