Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.únor 13:44

V případě reklamace by mohl prodejce žádat doplatek rozdílu v ceně jedině tehdy, kdyby neměl stejný typ výrobku a dohodli jste se na náhradě za podobný výrobek, ale s vyšší cenou. Zřejmě zde zafungovala šmelinářská taktika ze strany prodejce a neznalost reklamačního řízení. Napsala bych mu ostrý dopis, odkázala ho na reklamační řád a poslala ho na patřičná místa. Ať si s tím jde stěžovat třeba na nádraží.
A upřímně vzato, pokud bych jako prodejce měla tak trochu máslo na hlavě, tak bych tu reklamaci řešila raději vrácením peněz, nebo bych na rozdíl v ceně vůbec nekoukala. Je to velmi neseriozní jednání.
Nejsem chronický vraceč zboží, ale pár reklamací už jsem byla nucena řešit. S něčím takovým jsem se zatím nesetkala. Takovou zkušenost Ti nezávidím.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 2.březen 13:05

V případě reklamace by mohl prodejce žádat doplatek rozdílu v ceně jedině tehdy, kdyby neměl stejný typ výrobku a dohodli jste se na náhradě za podobný výrobek, ale s vyšší cenou. Zřejmě zde zafungovala šmelinářská taktika ze strany prodejce a neznalost reklamačního řízení. Napsala bych mu ostrý dopis, odkázala ho na reklamační řád a poslala ho na patřičná místa. Ať si s tím jde stěžovat třeba na nádraží.
A upřímně vzato, pokud bych jako prodejce měla tak trochu máslo na hlavě, tak bych tu reklamaci řešila raději vrácením peněz, nebo bych na rozdíl v ceně vůbec nekoukala. Je to velmi neseriozní jednání.
Nejsem chronický vraceč zboží, ale pár reklamací už jsem byla nucena řešit. S něčím takovým jsem se zatím nesetkala. Takovou zkušenost Ti nezávidím.
Doplňuji:
A jakápak je reklamace nová objednávka? To Tě tedy pěkně doběhli.