anonym
Odpověděl/a – 28.únor 13:44
V případě reklamace by mohl prodejce žádat doplatek rozdílu v ceně
jedině tehdy, kdyby neměl stejný typ výrobku a dohodli jste se na náhradě
za podobný výrobek, ale s vyšší cenou. Zřejmě zde zafungovala
šmelinářská taktika ze strany prodejce a neznalost reklamačního řízení.
Napsala bych mu ostrý dopis, odkázala ho na reklamační řád a poslala ho na
patřičná místa. Ať si s tím jde stěžovat třeba na nádraží.
A upřímně vzato, pokud bych jako prodejce měla tak trochu máslo na hlavě,
tak bych tu reklamaci řešila raději vrácením peněz, nebo bych na rozdíl
v ceně vůbec nekoukala. Je to velmi neseriozní jednání.
Nejsem chronický vraceč zboží, ale pár reklamací už jsem byla nucena
řešit. S něčím takovým jsem se zatím nesetkala. Takovou zkušenost Ti
nezávidím.
anonym
Odpověděl/a – 2.březen 13:05
V případě reklamace by mohl prodejce žádat doplatek rozdílu v ceně
jedině tehdy, kdyby neměl stejný typ výrobku a dohodli jste se na náhradě
za podobný výrobek, ale s vyšší cenou. Zřejmě zde zafungovala
šmelinářská taktika ze strany prodejce a neznalost reklamačního řízení.
Napsala bych mu ostrý dopis, odkázala ho na reklamační řád a poslala ho na
patřičná místa. Ať si s tím jde stěžovat třeba na nádraží.
A upřímně vzato, pokud bych jako prodejce měla tak trochu máslo na hlavě,
tak bych tu reklamaci řešila raději vrácením peněz, nebo bych na rozdíl
v ceně vůbec nekoukala. Je to velmi neseriozní jednání.
Nejsem chronický vraceč zboží, ale pár reklamací už jsem byla nucena
řešit. S něčím takovým jsem se zatím nesetkala. Takovou zkušenost Ti
nezávidím.
Doplňuji:
A jakápak je reklamace nová objednávka? To Tě tedy pěkně doběhli.