Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 9.únor 19:20

Pneumatiky jsou huštěny na tabulkové hodnoty jednotlivých typu letadel které mají k dispozici jak piloti tak pozemní personál na letištích. Pilot si může před startem vyžádat kontrolu popř. dohuštění pneu. Pneu jsou velmi namáhané hlavně při přistávání, dále prudkými změnami teplot (během několika minut až 90°C) a proto mají velmi omezenou životnost. Dopravní letadla mají univerzální dezény dle výrobce. Na B 737 je dle googlu spodní hranice tlaku pneu 211 p.s.i.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.únor 0:51

Pneumatiky jsou huštěny na tabulkové hodnoty jednotlivých typu letadel které mají k dispozici jak piloti tak pozemní personál na letištích. Pilot si může před startem vyžádat kontrolu popř. dohuštění pneu. Pneu jsou velmi namáhané hlavně při přistávání, dále prudkými změnami teplot (během několika minut až 90°C) a proto mají velmi omezenou životnost. Dopravní letadla mají univerzální dezény dle výrobce. Na B 737 je dle googlu spodní hranice tlaku pneu 211 p.s.i.
Doplňuji:
Tím před „startem“ jsem myslel předstartovní kontrolu. Pro -mosoj- viděl jsem na satelitu přistávat a startovat transportní letoun C 130 na sněhu a taky to není žádný drobek. Viz. odkaz. Snad se to zobrazí?
http://www.you­tube.com/watch?v=3WPgUB9­ehEY