Odpověděl/a – 4.leden 23:48
Lyže, pokud je pořádně neupevníš, v prostoru kabiny nevoz. Při
nárazu se mohou chovat jako oštěp.
Pokud chceš přespávat, tak si vyber auto, které má po sklopení sedaček
lůžkovou úpravu. některá sedadla po sklopení nemají stejnou výšku a
nedá se na nich spát.
Ale stejna bych si koupil kombika. vypadá to, že si ho užiješ a na silnici
zpravidla kombik lépe sedí (má delší rozvor) – parkování je stejné
jako s každým jiným autem.
Ale co takhle něco většího jako je třeba 6 místná dodávka. Tam se dá
dělat věcí – i stolovat.
Odpověděl/a – 7.leden 20:03
Lyže, pokud je pořádně neupevníš, v prostoru kabiny nevoz. Při
nárazu se mohou chovat jako oštěp.
Pokud chceš přespávat, tak si vyber auto, které má po sklopení sedaček
lůžkovou úpravu. některá sedadla po sklopení nemají stejnou výšku a
nedá se na nich spát.
Ale stejna bych si koupil kombika. vypadá to, že si ho užiješ a na silnici
zpravidla kombik lépe sedí (má delší rozvor) – parkování je stejné
jako s každým jiným autem.
Ale co takhle něco většího jako je třeba 6 místná dodávka. Tam se dá
dělat věcí – i stolovat.
Doplňuji:
Nedoporučím žádnou značku ani model. Záleží kolik lze do auta
investovat, kolik bude roční nájezd kilometrů, jaké budou převládající
jízdy, jak daleko je k dobrému servisu, co si mohu udělat sám, či
s kamarády apod. A i jaký má požadavky na vzhled auta. Ten rozsah je ve
výběru široký a každů bude doporučovat svoji značku. Takže – jsou
různá hodnocení – žebříčky poruchovosti aut. když budu jezdit
málo – tak si klidně koupím méně pohodlné auto, které není moc
vybavené, když budu jezdit hodně, šel bych od střední třídy výš.