Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 4.leden 23:48

Lyže, pokud je pořádně neupevníš, v prostoru kabiny nevoz. Při nárazu se mohou chovat jako oštěp.
Pokud chceš přespávat, tak si vyber auto, které má po sklopení sedaček lůžkovou úpravu. některá sedadla po sklopení nemají stejnou výšku a nedá se na nich spát.
Ale stejna bych si koupil kombika. vypadá to, že si ho užiješ a na silnici zpravidla kombik lépe sedí (má delší rozvor) – parkování je stejné jako s každým jiným autem.
Ale co takhle něco většího jako je třeba 6 místná dodávka. Tam se dá dělat věcí – i stolovat.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.leden 20:03

Lyže, pokud je pořádně neupevníš, v prostoru kabiny nevoz. Při nárazu se mohou chovat jako oštěp.
Pokud chceš přespávat, tak si vyber auto, které má po sklopení sedaček lůžkovou úpravu. některá sedadla po sklopení nemají stejnou výšku a nedá se na nich spát.
Ale stejna bych si koupil kombika. vypadá to, že si ho užiješ a na silnici zpravidla kombik lépe sedí (má delší rozvor) – parkování je stejné jako s každým jiným autem.
Ale co takhle něco většího jako je třeba 6 místná dodávka. Tam se dá dělat věcí – i stolovat.
Doplňuji:
Nedoporučím žádnou značku ani model. Záleží kolik lze do auta investovat, kolik bude roční nájezd kilometrů, jaké budou převládající jízdy, jak daleko je k dobrému servisu, co si mohu udělat sám, či s kamarády apod. A i jaký má požadavky na vzhled auta. Ten rozsah je ve výběru široký a každů bude doporučovat svoji značku. Takže – jsou různá hodnocení – žebříčky poruchovosti aut. když budu jezdit málo – tak si klidně koupím méně pohodlné auto, které není moc vybavené, když budu jezdit hodně, šel bych od střední třídy výš.