Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.listopad 20:15

proč stát furt na brzdě? ve městě bych na ni stál každých 5 minut.Pokud je potřeba tak na ni šlápnu ale zbatečně ne.
Jednou se mi stalo že mi ušel vzduch z brzd a já ne a ne zastavit.Nakonec jsem zastavil podřazováním a vyvrácením dvou stromů o které jsem se nakonec zastavil.Výhoda přední radlice.(Tatra 813 8×8)

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 1.listopad 23:12

proč stát furt na brzdě? ve městě bych na ni stál každých 5 minut.Pokud je potřeba tak na ni šlápnu ale zbatečně ne.
Jednou se mi stalo že mi ušel vzduch z brzd a já ne a ne zastavit.Nakonec jsem zastavil podřazováním a vyvrácením dvou stromů o které jsem se nakonec zastavil.Výhoda přední radlice.(Tatra 813 8×8)
Doplňuji:
lukas.zmizik
v určitých případech bych s tebou souhlasil,tahle ochrana je hlavně u vlaků ,ale neplatí to když urveš brzdový hadice.Což se mi právě stalo. To je to samé jako když urveš hadice u normálního auta a vyteče ti kapalina tak to taky skoro nebrzdí.A brzdy se ti přece nezablokují. A jinak moc pravdu nemáš,pokud ujde vzduch auto nebrzdí- dost častý případ u DH112 nebo u jiných strojů co používaly tento systém. Když zaparkuješ HONa(DH112) na kopci a uteče ti vzduch tak ho najdeš pod kopcem. Vzduchojem ti přece vytváří tlak co ti při sešlápnutí brzdy zmáčkne pakny,pokud tam tlak není tak ty pakny prostě nesevřou a auto nebrzdí.
Jezdím trucktrial a tohle je tam docela časté takže mě to nemusíš učit.Pak jediná účinná brzda je motor nebo strom.

To samé u vlaků,před odpojením hadic vzduchu při odpojování vagonů musíš zavřít ventily,jinak ti zmizí tlak a vlak nezabrzdí.