Odpověděl/a – 27.září 15:03
To je možná zajímavý nápad,ale nejde uskutečnit. Spoje osobních
nesestavují ČD -ti sestavují jízdní řády rychlíků a to podle toho,jak
jezdí konkurence.Osobní vlaky sestavují krajská centra,která jsou trochou
dráhy ale většinou příslušného kraje,čili půl vola a půl včely.A tam
„odborníci“,co většinou nikdy nejeli vlakem neboť mají služební
auta,rozhodují o tom,které vlaky a jak pojedou a že třeba nemají jezdit
souběžně s autobusem a pod.Zpravidla se jim to ale nedaří,protože jejich
základní kvalifikací je věk do 30 let,umět anglicky a mít potřebného
známého,který zatlačí,eventuelně blond vlasy.Osobně jsem se setkal
s požadavkem – neměl by dráze moc rozumět /aby si zbytečně
nevymýšlel/.Základním předpokladem pro sestavu JŘ jsou peníze,které
chce kraj na vlakové spoje dát.A když se to všechno dá dohromady,tak to
ČD nebo jiný dopravce koupí a podle toho si zase oni koupí od Správy
železniční dopravní cesty zabezpečení jízdy dotyčných vlaků.
Nepochopitelné co? Tak jinak ČD vlastní lokomotivy a vagony,ale koleje a
nástupiště a nádraží a zabezpečovací zařízení ona správa,od které
si ČD musí koupit tu jízdu svých vlaků podle jízdního řádu sestaveného
Krajem.A jestli to nenavazuje či jestli zpožděný vlak vjíždí do stanice
a přípojný ujíždí,to dnes už nikoho nezajímá.V Kolíně třeba nikoho
nezajímá,že od 20.00 do 5.00 jsou uzavřeny všechny záchody a cestující
musí jít „na malou i velkou před nádraží“.
A tak podobně.Takže v tomhle bordelu na dráze nejsou jakékoliv
konstruktivní náměty dovoleny a řada z nás je ráda,že už
u nich není.
Odpověděl/a – 27.září 15:11
To je možná zajímavý nápad,ale nejde uskutečnit. Spoje osobních
nesestavují ČD -ti sestavují jízdní řády rychlíků a to podle toho,jak
jezdí konkurence.Osobní vlaky sestavují krajská centra,která jsou trochou
dráhy ale většinou příslušného kraje,čili půl vola a půl včely.A tam
„odborníci“,co většinou nikdy nejeli vlakem neboť mají služební
auta,rozhodují o tom,které vlaky a jak pojedou a že třeba nemají jezdit
souběžně s autobusem a pod.Zpravidla se jim to ale nedaří,protože jejich
základní kvalifikací je věk do 30 let,umět anglicky a mít potřebného
známého,který zatlačí,eventuelně blond vlasy.Osobně jsem se setkal
s požadavkem – neměl by dráze moc rozumět /aby si zbytečně
nevymýšlel/.Základním předpokladem pro sestavu JŘ jsou peníze,které
chce kraj na vlakové spoje dát.A když se to všechno dá dohromady,tak to
ČD nebo jiný dopravce koupí a podle toho si zase oni koupí od Správy
železniční dopravní cesty zabezpečení jízdy dotyčných vlaků.
Nepochopitelné co? Tak jinak ČD vlastní lokomotivy a vagony,ale koleje a
nástupiště a nádraží a zabezpečovací zařízení ona správa,od které
si ČD musí koupit tu jízdu svých vlaků podle jízdního řádu sestaveného
Krajem.A jestli to nenavazuje či jestli zpožděný vlak vjíždí do stanice
a přípojný ujíždí,to dnes už nikoho nezajímá.V Kolíně třeba nikoho
nezajímá,že od 20.00 do 5.00 jsou uzavřeny všechny záchody a cestující
musí jít „na malou i velkou před nádraží“.
A tak podobně.Takže v tomhle bordelu na dráze nejsou jakékoliv
konstruktivní náměty dovoleny a řada z nás je ráda,že už
u nich není.
Doplňuji:
dudu někde něco vyčetl a má body. Ale ještě k těm záchodům jako
příkladu – ty záchody jsou v nádražní budově a tedy patří Správě
železniční dopravní cesty.Ale cestující jsou – mají vztah – platí
jízdenku ČD,nikoliv SŽDC a proto jí vůbec ale vůbec nezajímají.Měli by
zajímat ČD,ale ty zase říkají – naše to není.A tak je to ve všem.
Např. strojvedoucí či vlaková četa musí platit SŽDC za to,že chodí po
nástupišti,mimochodem špinavém.