Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.srpen 13:27

K tomu, aby se někdo na někoho vytahoval není zapotřebí mobil, někdo se vytahuje i tím, že dál dočůrá… Vzpomínám na úryvek z Hrdého Budžese, kdy Helence Součkové řekne chlapeček pro nic za nic: Že jeho tatínek má náklaďák… a tím náklaďákem, že on ji přejede… 
Dokonalá reklama útočí zejména na mládež. Protože právě mladí lidé se potřebují někam zařadit. A pochopitelně vždy budou chtít patřit mezi „elitu“. Nabodobováním svých idolů – stačí, aby se Beckham vyfotil třeba u toho, jak se cpe denně deseti vajíčky na tvrdo – a je to děsně cool! –  a kdejaký puberťák (a nejen ten!) si přivodí žlučníkový záchvat. Lidé moc neoddělují reklamu od skutečného života, zvlášť, pokud se jich nějak dotýká a je zaměřena cíleně na ně. Takže si pak koupí opravdu cokoli. Znám některé pubertální blbísky, kteří mají smartphone jen pro prestiž – a jsou rádi, že z něj umí alespoň telefonovat. Touží patřit do skupiny „vyvolených“. Stejně tak si ale časem mohou „vybírat“ mezi automobily, domy a bohužel i protějšky…
Osobně mám iPhone4, měla jsem i trojku. Mám i iPad. Jsou to přesně ty věcičky, které mi nejen ulehčují práci, ale také mě baví. Ale pořád jsou to jen věci. Člověk by se neměl posuzovat podle toho, co má, ale jaký je. Jenže… Někdo to „pozná“ jen podle toho, co mu leží na stole za telefon… Nedejbože, aby si takto „udělal“ nového „přítele“ a nakonec po mobilu „hrábnul“ nějaký „soused“! 🙂
Oni lidé (také to byly děti) věří ale opravdu všemu, hlavně, když se to dobře do té hlavy „vmasíruje“…
(viz 1.minuta…:-)
http://www.you­tube.com/watch?v=A­suUzSrLKtc&fe­ature=youtube_gda­ta_player

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.srpen 17:43

K tomu, aby se někdo na někoho vytahoval není zapotřebí mobil, někdo se vytahuje i tím, že dál dočůrá… Vzpomínám na úryvek z Hrdého Budžese, kdy Helence Součkové řekne chlapeček pro nic za nic: Že jeho tatínek má náklaďák… a tím náklaďákem, že on ji přejede… 
Dokonalá reklama útočí zejména na mládež. Protože právě mladí lidé se potřebují někam zařadit. A pochopitelně vždy budou chtít patřit mezi „elitu“. Nabodobováním svých idolů – stačí, aby se Beckham vyfotil třeba u toho, jak se cpe denně deseti vajíčky na tvrdo – a je to děsně cool! –  a kdejaký puberťák (a nejen ten!) si přivodí žlučníkový záchvat. Lidé moc neoddělují reklamu od skutečného života, zvlášť, pokud se jich nějak dotýká a je zaměřena cíleně na ně. Takže si pak koupí opravdu cokoli. Znám některé pubertální blbísky, kteří mají smartphone jen pro prestiž – a jsou rádi, že z něj umí alespoň telefonovat. Touží patřit do skupiny „vyvolených“. Stejně tak si ale časem mohou „vybírat“ mezi automobily, domy a bohužel i protějšky…
Osobně mám iPhone4, měla jsem i trojku. Mám i iPad. Jsou to přesně ty věcičky, které mi nejen ulehčují práci, ale také mě baví. Ale pořád jsou to jen věci. Člověk by se neměl posuzovat podle toho, co má, ale jaký je. Jenže… Někdo to „pozná“ jen podle toho, co mu leží na stole za telefon… Nedejbože, aby si takto „udělal“ nového „přítele“ a nakonec po mobilu „hrábnul“ nějaký „soused“! 🙂
Oni lidé (také to byly děti) věří ale opravdu všemu, hlavně, když se to dobře do té hlavy „vmasíruje“…
(viz 1.minuta…:-)
http://www.you­tube.com/watch?v=A­suUzSrLKtc&fe­ature=youtube_gda­ta_player

Doplňuji:
ad Mosoj: Jak ty děti. Ale ty závistivé…