Odpověděl/a – 22.srpen 13:27
K tomu, aby se někdo na někoho vytahoval není zapotřebí mobil, někdo
se vytahuje i tím, že dál dočůrá… Vzpomínám na úryvek z Hrdého
Budžese, kdy Helence Součkové řekne chlapeček pro nic za nic: Že jeho
tatínek má náklaďák… a tím náklaďákem, že on ji přejede…
Dokonalá reklama útočí zejména na mládež. Protože právě mladí lidé
se potřebují někam zařadit. A pochopitelně vždy budou chtít patřit mezi
„elitu“. Nabodobováním svých idolů – stačí, aby se Beckham vyfotil
třeba u toho, jak se cpe denně deseti vajíčky na tvrdo – a je to děsně
cool! – a kdejaký puberťák (a nejen ten!) si přivodí žlučníkový
záchvat. Lidé moc neoddělují reklamu od skutečného života, zvlášť,
pokud se jich nějak dotýká a je zaměřena cíleně na ně. Takže si pak
koupí opravdu cokoli. Znám některé pubertální blbísky, kteří mají
smartphone jen pro prestiž – a jsou rádi, že z něj umí alespoň
telefonovat. Touží patřit do skupiny „vyvolených“. Stejně tak si ale
časem mohou „vybírat“ mezi automobily, domy a bohužel
i protějšky…
Osobně mám iPhone4, měla jsem i trojku. Mám i iPad. Jsou to přesně ty
věcičky, které mi nejen ulehčují práci, ale také mě baví. Ale pořád
jsou to jen věci. Člověk by se neměl posuzovat podle toho, co má, ale jaký
je. Jenže… Někdo to „pozná“ jen podle toho, co mu leží na stole za
telefon… Nedejbože, aby si takto „udělal“ nového „přítele“ a
nakonec po mobilu „hrábnul“ nějaký „soused“! 🙂
Oni lidé (také to byly děti) věří ale opravdu všemu, hlavně, když se to
dobře do té hlavy „vmasíruje“…
(viz 1.minuta…:-)
http://www.youtube.com/watch?v=AsuUzSrLKtc&feature=youtube_gdata_player
Odpověděl/a – 22.srpen 17:43
K tomu, aby se někdo na někoho vytahoval není zapotřebí mobil, někdo
se vytahuje i tím, že dál dočůrá… Vzpomínám na úryvek z Hrdého
Budžese, kdy Helence Součkové řekne chlapeček pro nic za nic: Že jeho
tatínek má náklaďák… a tím náklaďákem, že on ji přejede…
Dokonalá reklama útočí zejména na mládež. Protože právě mladí lidé
se potřebují někam zařadit. A pochopitelně vždy budou chtít patřit mezi
„elitu“. Nabodobováním svých idolů – stačí, aby se Beckham vyfotil
třeba u toho, jak se cpe denně deseti vajíčky na tvrdo – a je to děsně
cool! – a kdejaký puberťák (a nejen ten!) si přivodí žlučníkový
záchvat. Lidé moc neoddělují reklamu od skutečného života, zvlášť,
pokud se jich nějak dotýká a je zaměřena cíleně na ně. Takže si pak
koupí opravdu cokoli. Znám některé pubertální blbísky, kteří mají
smartphone jen pro prestiž – a jsou rádi, že z něj umí alespoň
telefonovat. Touží patřit do skupiny „vyvolených“. Stejně tak si ale
časem mohou „vybírat“ mezi automobily, domy a bohužel
i protějšky…
Osobně mám iPhone4, měla jsem i trojku. Mám i iPad. Jsou to přesně ty
věcičky, které mi nejen ulehčují práci, ale také mě baví. Ale pořád
jsou to jen věci. Člověk by se neměl posuzovat podle toho, co má, ale jaký
je. Jenže… Někdo to „pozná“ jen podle toho, co mu leží na stole za
telefon… Nedejbože, aby si takto „udělal“ nového „přítele“ a
nakonec po mobilu „hrábnul“ nějaký „soused“! 🙂
Oni lidé (také to byly děti) věří ale opravdu všemu, hlavně, když se to
dobře do té hlavy „vmasíruje“…
(viz 1.minuta…:-)
http://www.youtube.com/watch?v=AsuUzSrLKtc&feature=youtube_gdata_player
Doplňuji:
ad Mosoj: Jak ty děti. Ale ty závistivé…